وضعیت نامناسب کودکان کار و خیابان در شهر تهران

    کد خبر :90865

عبداللهی با بیان اینکه وضعیت کودکان کار و خیابان در شهر تهران مناسب نبوده و این کودکان از جایگاه حقیقی و حقوقی شایسته خود برخوردار نیستند، تصریح کرد: شهرداری تهران اقدامات گسترده ای را در این راستا انجام داده اما به تنهایی قادر به سرانجام رساندن تمام موضوعات در این زمینه نیست.

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهراناظهار کرد:هم اکنون در سطح شهر تهران کودکان بسیاری هستند که توسط باندها و گروه های خاص بکار گرفته شده و در شرایط نامناسب و با تحمل فشارهای روحی و روانی بالا زندگی می کنند که این موضوع در جامعه و در قالب معضلات اجتماعی مانند تکدی گری، دستفروشی، بزهکاری و غیره بروز می کند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: شهرداری تهران در قالب طرح جهاد مهربانی ضمن شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل، رسیدگی به خانواده های آنان را به عنوان خانواده های نیازمند در دستور کار قرار داده چرا که شناسایی افراد نیازمند و بهره گیری از ظرفیت های خیران، معتمدان و سازمان های دیگر محلی در اجرای این طرح از وظایف قرارگاه جهادی است.

عبداللهی در پایان تأکید کرد: بنا داریم ظرفیت های مختلف را برای رسیدگی به نیازمندان و فقرزدایی در کلانشهر تهران به عنوان یکی از رویکردهای مهم توسعه اجتماعی شهر بسیج کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید