اجرای طرح های ترافیکی در پایتخت

    کد خبر :90858

به گفته رحیمی، طرح های ترافیکی برای کاهش ترافیک در سطح شهر به زودی اجرا می شود.

سردار حسین رحیمی اظهار داست: ماموران پلیس تهران باید بتوانند در کمترین زمان جرایم رخ داده در سطح شهر را کشف و موجب رضایت بزه دیده گان و شهروندان شوند. اولویت اصلی جدید تهران کشف جرایم رخ داده در کمترین زمان ممکن است.

وی ادامه داد: به کارآگاهان پلیس آگاهی توصیه کردم که تمامی کشفیات آنها باید براساس اقدامات علمی باشد. پلیس تهران نیاز دارد تا به 100 درصد کشف علمی برسد. خوشبختانه کاراگاهان پلیس آگاهی پیشرفت خوبی داشته اند و ما امیدواریم به زودی شاهد باشیم تا تمامی کشفیات پلیس در تهران در تمامی رده های انتظامی علمی باشد.

رئیس پلیس تهران در مورد اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی و ترافیکی، تاکید کرد: پس از نیاز سنجی شهروندان طرح های انتظامی و ترافیکی را اجرا می کنیم. برای ما درخواست مردم در اولیویت است به همین دلیل بود که ابتدا طرح برخورد با معتادان متجاهر و خرده فروشان شهر تهران را اجرا کرده و طرح فرحزاد را هم پاکسازی کردیم.

به گفته رحیمی، طرح های ترافیکی برای کاهش ترافیک در سطح شهر به زودی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس باید آراسته باشند، افزود: تغییرات اولیه را شهروندان در بین ماموران پلیس راهور مشاهده می کنند و ما به زودی در سایر قسمت ها نیز برای بهبود عملکرد و آراستگی ماموران اقداماتی را انجام می دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید