در رابطه با جابه‌جایی مدیران درشهرداری به زودی تصمیم می گیرم

    کد خبر :90849

نجفی در خصوص جابه‌جایی مدیران درشهرداری گفت:‌ امروز با معاونان و مدیران شهرداری جلسه داریم و در طول هفته با تک تک افراد جلسه خصوصی برگزار می‌کنیم شاید برخی از آنها علاقه برای ادامه حضور نداشته باشند یا بالعکس در آینده‌ای نزدیک در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

اولین جلسه محمدعلی نجفی شهردار تهران با معاونان و مدیران قالیباف در ساختمان بهشت برگزار شد.

قرار بود در این جلسه خبرنگاران نیز حضور داشته باشند اما از حضور آنها جلوگیری شده و در حال حاضر خبرنگاران پشت درهای بسته هستند.

نجفی قبل از ورود در داخل جلسه در جمع خبرنگاران گفت:‌ کارم را در شهرداری شروع کردم اما رسمی نیست چرا که حکم مسئولیتم توسط وزارت کشور امضاء و ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: کارهای مقدماتی را در شهرداری آغاز کرده‌ام و امروز جلسه‌ای با معاونان و مدیرانی که مستقیما زیر نظر قالیباف فعالیت می‌کردند گذاشته‌ایم.

شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که مسئولیتش در میراث فرهنگی، آموزش و پرورش، شهرداری چه فرقی دارند، گفت: هر کدام از مسئولیت‌ها سختی‌ها و شیرینی‌های خود را دارد ولی در شهرداری چون مستقیما با مردم کار می‌کنیم شیرین‌تر است.

وی در خصوص تعیین اولویت‌ها گفت: تعیین اولویت‌ها مشکل است چرا که مسائل آلودگی، حمل و نقل و … در هم تنیده شده است.

به گفته نجفی فوریت‌ها لیست‌بندی‌ شده و در آینده در خصوص آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در خصوص جابه‌جایی مدیران درشهرداری گفت:‌ امروز با معاونان و مدیران شهرداری جلسه داریم و در طول هفته با تک تک افراد جلسه خصوصی برگزار می‌کنیم شاید برخی از آنها علاقه برای ادامه حضور نداشته باشند یا بالعکس در آینده‌ای نزدیک در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید