کُري خواني «ژن خوب» با «برادران تاچي بانا»

    کد خبر :90675

مسابقه ادابازي در شب سوم، ميزبان دو گروه «ژن خوب» و «برادران تاچي بانا» بود.
گروه پيمان عباسي و مجيد واشقاني (ژن خوب) و گروه آرين کرمي و احسان کرمي (برادران تاچي بانا) بود.
در آغاز، دو گروه به مدت پنج دقيقه براي هم کري‌ خواندند. در پايان اين بخش، به اتفاق آراي تماشاگران حاضر در استوديو، آرين کرمي و احسان کرمي (برادران تاچي بانا) اولين امتياز اين مسابقه را کسب کردند.
در مرحله بعد، گروه پيمان عباسي و مجيد واشقاني (ژن خوب) 15 امتياز و گروه آرين کرمي و احسان کرمي (برادران تاچي بانا) 10 امتياز کسب کردند.
در مرحله کلمات ترکيبي، دو گروه تقريباً برابر بودند و مانند مرحله قبل کل کل آنها ادامه داشت. از آغاز اين مسابقه، کري‌خواني حرف اول را بين اعضاي دو گروه مي‌زد. حتي اين کري‌خواني به طرفداري از تيم هاي استقلال و پرسپوليس کشيد. گروه ژن خوب استقلالي و گروه برادران تاچي بانا پرسپوليسي بودند. در اين مرحله گروه پيمان عباسي و مجيد واشقاني (ژن خوب) 27 امتياز و گروه آرين کرمي و احسان کرمي (برادران تاچي بانا) 30 امتياز کسب کردند.
در مرحله پاياني لحظات جالبي را شاهد بوديم. گروه‌ها در اين مرحله ضرب‌المثل‌ها را با نقاشي حدس مي‌زدند.
به دليل اينکه گروه «ژن خوب» امتياز کمتري کسب کرده بود، براي اولين بار در مسابقه ادابازي تصميم جذابي گرفته شد. آنها براي ضرب‌المثل، سراغ گزينه 30 امتيازي رفتند و پيمان عباسي نقاشي را ترسيم کرد. مجيد واشقاني تا نيمه‌هاي ضرب‌المثل «هر که نان از عمل خويش خورد، منت حاتم طايي نبرد» را حدس زد اما نتوانست کامل بگويد. احسان کرمي هم در اين بخش، لحظات نگران‌کننده‌اي را گذراند. در پايان اين مسابقه گروه «برادران تاچي بانا» بيشترين امتياز را کسب کردند.
در پايان برنامه، پيمان عباسي گفت: بيشتر دوستانم به من گفتند، تو نويسنده‌اي و دوربين نديده‌اي. چرا به خندوانه مي‌روي؟ واقعيت اين است که دخترم پارميس عاشق «خندوانه» است و به نوعي به خاطر پارميس به «خندوانه» آمدم.
گفتني است؛ طبق قرعه‌کشي انجام شده، گروه‌هاي باقي‌مانده در مرحله اول ادابازي خندوانه به ترتيب زير با هم رقابت مي‌کنند:
* محمد معتضدي، بهزاد قديانلو/ علي ضيايي، بابک رفاهي
* مجيد افشاري، ميثم درويشان‌پور/ امير کربلايي‌زاده، حسين رفيعي
* رامين ناصر نصير، امين اصلاني/ بهرام عظيمي، جمال رحمتي
* ارژنگ اميرفضلي، محمد نادري/ پويا اميني، دانيال غفارزاده
* محمد شيري، رضا بنفشه‌خواه/ نيما شعبان‌زاده، رضا زيکساري
منبع خبر: جام جم سیما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید