مازراتی گیبلی گرن‌لوسو، رونمائی شد

    کد خبر :90654

شرکت خودروسازی مازراتی از نسخه‌ی گرن‌لوسوی مازراتی گیبلی در نمایشگاه خودروی چنگ‌دو چین رونمایی می‌کند. این محصول، بازار چین را هدف قرار داده است.

مازراتی در نمایشگاه خودروی چنگ‌دو در چین که قرار است امروز برگزار شود، یک نسخه‌ی به‌روز شده از سدان چهارساله‌ی گیبلی معرفی خواهد کرد. خودروی جدید با نام گیبلی گرن‌لوسو (Ghibli GranLusso)، یک محصول لوکس چهاردر است و به‌روزرسانی‌های ظریفی در نمای جانبی، جلو و عقب خواهد داشت.

سپر جلوی جدید با میله‌های کرومی در سمت مقابل و پنجره مشبک پشت، یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های نسخه‌ی جدید گیبلی است که به همراه تریم سیاه استاندارد، این خودرو را جذاب‌تر می‌کند. این ارتقاء با سایر مدل‌های مازراتی هماهنگ است و از ویژگی‌های موجود در نسخه‌های شاسی‌بلند لوانته و کوپه‌ی گرن‌توریسمو تقلید می‌کند.

به غیر از چرخ‌های ۲۰ اینچی، اصلاحی جزئی در چراغ‌های عقب و بعضی از خطوط حجم‌دهنده‌ی اضافه‌شده به ضربه‌گیرها، دیده می‌شود که غیر قابل چشم‌پوشی است. یک نشان گرن‌لوسو جدید به‌طور برجسته‌ روی گلگیر جلو و درست در پشت چرخ قرار گرفته است. به کمک طراحی فوق‌العاده‌ی مازراتی، بدنه این خودرو به زیبایی جلوه می‌کند تا نما و تصویری جدید و واضح‌ به ارمغان بیاورد.

در کنار طراحی به‌روز شده، گیبلی همچنین چند پیشرفت جزئی در بخش تجهیزات به دست می‌آورد. نسخه‌ی گرن‌لوسوی گیبلی در حال حاضر همراه با چراغ‌های جلوی کاملا LED تطبیقی با سیستم پرنور و ضد بازتاب ماتریسی و همچنین تعدادی سیستم کمک‌راننده است که اجازه می‌دهد خودرو در حالت خودران سطح یک، رانندگی کند.

در زیر کاپوت، پیشرانه‌ی ۳ لیتری خورجینی شش سیلندر توئین‌توربو، با قدرت تولیدی ۳۴۵ اسب بخار (۲۵۷ کیلووات) قرار دارد. با کیت آپشن‌های S، گیبلی جدید ۴۰۴ اسب بخار (۳۰۱ کیلووات) نیرو تولید می‌کند و مجهز به سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک است. هر دو پیشرانه‌ به جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک هشت سرعته متصل می‌شوند. به غیر از فناوری‌های پیشرفته‌ی اضافه‌شده، فضای داخلی خودرو عمدتا بدون تغییر مانده است.

نسخه‌ی گرن‌لوسوی گیبلی جدید، امروز در نمایشگاه خودروی چنگ‌دو در چین نمایش داده خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید