منتظر ادامه «عاشقانه» نباشید

    کد خبر :90614

منوچهر هادی با اشاره به مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» که تولید و پخش آن را تازگی به پایان رسانده است، تاکید کرد، «عاشقانه یک فصل بوده و تمام شده است.»

این کارگردان که این روزها مشغول ساخت سریال «پاهای بی‌قرار» برای شبکه تهران است، شب گذشته یادداشتی مبنی بر اینکه که «عاشقانه» تنها یک فصل بوده و تصمیمی برای ادامه‌ ساخت آن وجود ندارد، در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

هادی نوشته است: «همچنان سراغ فصل دوم عاشقانه را از من می‌گیرند. عاشقانه یک فصل بوده و تمام شده است. چیز ناتمامی وجود ندارد. به دلیل استقبال بی‌سابقه در نمایش خانگی درخواست ادامه کار در فصل دیگری شده که از ابتدا در برنامه کاری من نبوده است و من هم قطعا تعهد به پروژه دیگری داشتم و هم اکنون در یکی از آن‌ها به مدت ۱۰ ماه مشغولم. بعضی دوستان طلبکارند و معترض که چرا کار را رها کردی؟ این طور نیست عزیزانم. هنوز هم تهیه‌کننده فعلی و سرمایه‌گذاران با بنده برای ادامه کار، مذاکره جدی منوط به قرارداد مکتوب انجام ندادند. امید که مشکلات تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران برطرف و پس از مذاکره نهایی و قطعی کار شروع شود.»

مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری و مهدی گلستانه تولید شد.

محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل اللهی، حسین یاری، پانته‌آ بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی، یکتا ناصر و مهناز افشار، فرزاد فرزین و … در این مجموعه به ایفای نقش پرداختند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید