تدوین گزارش سوم برجام با حضور مذاکره‌کنندگان در مجلس

  • سیاسی
  • جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ ۱۵:۴۴
    کد خبر :90603

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور مسئولان تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در این کمیسیون برای تدوین سومین گزارش برجام خبر داد.

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از آغاز مراحل تدوین سومین گزارش این کمیسیون درباره عملکرد شش‌ماهه سوم برجام خبر داد و گفت: برای تدوین سومین گزارش این کمیسیون درباره برجام، از مسئولان دستگاه دپیلماسی و نیز تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای دعوت کرده‌ایم تا در کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور یابد.

وی افزود: بازدید از تأسیسات هسته‌ای کشور نیز به‌منظور تهیه و تدوین سومین گزارش برجامی مجلس در دستورکار اعضای کمیسیون امنیت ملی پارلمان قرار گرفته است، اما جزئیات آن را پس از جمع‌بندی‌های نهایی اعلام می‌کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، تصریح کرد: طبق مصوبه مجلس، وزارت امور خارجه مکلف شده، هر شش ماه یک بار گزارشی از روند اجرای برجام را به مجلس ارائه کند و کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز تاکنون پیرو دو گزارش وزارت امور خارجه، گزارش‌هایی را تهیه و تقدیم هیئت رئیسه پارلمان کرده که یک گزارش آن در صحن قرائت شده و گزارش دوم نیز در نوبت قرائت قرار دارد.

نقوی‌حسینی اضافه کرد: سومین گزارش مجلس از عملکرد اجرای برجام در راستای سومین گزارش وزارت امور خارجه که به مجلس تقدیم کرده، تهیه و تدوین می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: گزارش ششه‌ماهه سوم کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره عملکرد اجرای برجام، پس از نهایی شدن، تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید