به همکارانم توصیه کی کنم حتما به پلیس مراجعه کنند

    کد خبر :90509

مژده لواسانی مجری تلویزیون چندی پیش درگیر حاشیه هایی در فضای مجازی شد ، او با اقدام قانونی این موضوع را پیگیری و درنهایت پلیس فتا توانست فرد مورد نظری که برای او در اینستاگرام ایجاد حاشیه کرده را شناسایی و به دادگاه احضار کند.

چندی پیش صفحات تقلبی با نام مژده لواسانی ؛ مجری تلویزیون و فعالیت هایی خاص برای مخدوش کردن چهره هنری وی در اینستاگرام راه اندازی شد. این اتفاق و تبعاتش لواسانی را مجاب کرد که از طریق قانونی پیگیر این ماجرا شود. این مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «برنا» عنوان کرد: هفته گذشته به یکباره تعدادی صفحات جعلی به اسم من باز شد که حتی با عنوان اینکه این صفحات،صفحات شخصی و پرایوت من است،با مردم وارد گفتگوی خصوصی از طرف من می شد! این مزاحمت ها به ساختن پیج تقلبی ختم نشد و ادامه پیدا کرد. تذکرهای فراوان به شخص مزاحم و تهدید به شکایت و پیگیری قانونی،به هیچ عنوان ایشان را از انجام این کار متنبه نساخت و همین باعث شد که به سرعت در دادسرای جرائم اینترنتی شکایت کردم.

وی در ادامه به «برنا» گفت: همان روز دستور پیگیری به پلیس فتا برای انجام تحقیقات لازم صادر شد و پلیس فتا هم حسب اهمیت موضوع،ظرف مدت یک روز با اقدام فوری و دقیق،فرد مورد نظر را شناسایی و احضار کرد و پس از گرفتن تعهد های لازم از ایشان،نتیجه ی تحقیقات به مرجع قضایی ارجاع داده شد که در آن جا هم قرار مناسبی صادر گردید و در روزهای آتی دادگاه تشکیل خواهد شد. من پس از این مراحل قانونی و ندامت فرد متخلف،رضایت دادم اما با توجه به جنبه ی عمومی جرم،با رضایت شاکی هم پرونده مختومه نمیشود.

مژده لواسانی در پایان گفت: این اتفاق باعث شد به این نتیجه برسم که به تمام همکارانم توصیه کنم که اگر باهرگونه ایجاد حاشیه در فضای مجازی روبرو شدند از طریق پلیس فتا اقدام کنند چون هم به سرعت به نتیجه می رسند و هم به مرور زمان این پیگیری های قانونی موجب کمتر شدن حاشیه در این فضا می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید