پلیس جان کودک ۳ساله را نجات داد

    کد خبر :90506

سرهنگ اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در خصوص خبر درج شده در کانالهای تلگرامی مبنی برنجات جان یک کودک توسط مامور فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود توضیحاتی را مطرح کرد.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: شب گذشته گروهبان یکم حسین مدرسی گشت یگان فوریتهای پلیسی مستقر درکانکس میدان آزادی پس از شنیدن فریادهای چند مرد و زن از بلوار مقابل کانکس به سرعت به محل عزیمت که مشاهده نمود یک کودک ۳ساله دچار علائم خفگی شده و والدین وی نیز که مسافر بوده ودر محل استراحت می کردند دچار استرس شدید شده و کودک براثر انسداد مجاری تنفسی ناشی از وجود جسم خارجی درحال فوت است.

اشرفی افزود : مامور پلیس بدون فوت وقت کودک را از آغوش والدین وی گرفته وسریعا مسیر هوایی دهان وی را باز کرده وبا استفاده از آموزشهای امدادی ضمن خدمت موفق به خروج جسم خارجی داخل گلوی کودک شده و بلافاصله با پای پیاده وبا سرعت مسیر چند صد متری محل وقوع حادثه تا بیمارستان را طی و کودک را از مرگ حتمی نجات میدهد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود این اقدام مامورانتظامی را ستودنی خواند و افزود : بسیار خرسندیم که همکاران ما همیشه ودر همه حال ناجی مردم بوده و از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به هم میهنانمان دریغ نمی ورزند.

اشرفی از تماس پدر این کودک نیز سخن گفت وافزود : وی از سلامت کامل فرزند دلبندش خبرداده واعلام داشته اقدام به موقع مامور پلیس جانی دوباره به کودک ما داد و این اقدام مامور انتظامی جای بسی خرسندی برای ما و همه سبز پوشان ناجاست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید