تقی علیقلی زاده به مهر گفت:

اکران «رستاخیز» در چند کشور آسیایی/ «یه وا» پاییز روی پرده می رود

    کد خبر :90458

به گفته تهیه کننده «رستاخیز»، این اثر در ماه محرم و صفر در چند کشور آسیایی اکران می شود.

تقی علیقلی زاده تهیه کننده سینما در گفتگو با مهر درباره اکران فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش گفت: طبق رایزنی هایی که کردیم در مرحله اول قرار است این فیلم در ماه محرم و صفر در عراق، لبنان، ترکیه، آذربایجان و احتمالا در قطر و عمان به نمایش دربیاید البته گرچه این اکران ها قطعی شده است ولی هنوز قرارداد نبسته ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه توزیع بین المللی «رستاخیز» بر عهده فارابی است، امیدوارم عرضه این فیلم در خارج از کشور اکران آن در داخل کشور را تسهیل کند.

این تهیه کننده با اشاره به اثر دیگرش با عنوان «یه وا» به کارگردانی آناهید آباد گفت: این فیلم به تازگی به سه جشنواره مونترال، آسیا پاسفیک، «میل ولی» در آمریکا دعوت شده است. پخش بین المللی این فیلم نیز بر عهده بنیاد سینمایی فارابی و پخش داخلی آن بر عهده شرکت رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی است و طبق رایزنی های انجام شده قرار است اواخر پاییز اکران شود. ضمن اینکه ما پروانه نمایش این فیلم را با اصلاحات چند ثانیه ای دریافت کرده ایم.

علیقلی زاده بیان کرد: بنیاد سینمایی فارابی و شریک ارمنی فیلم که مرکز فیلم ارمنستان است، رایزنی کرده اند تا «یه وا» همزمان در چند جای دیگر دنیا هم به نمایش دربیاید.

این تهیه کننده در پایان درباره فیلم سینمایی «شین» به کارگردانی میثم کزازی نیز گفت: زمان مناسب فیلمبرداری این اثر در زمستان است و امیدواریم بتوانیم آن را در زمستان سال جاری در تهران کلید بزنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید