تمام مدل های گوشی ال جی وی 30 به سیستم DAC چهارگانه مجهز خواهند بود

    کد خبر :90434

ایوان بلس اعلام کرد که همه‌ی مدل‌های گوشی هوشمند مورد انتظار ال‌جی وی ۳۰ از قابلیت DAC چهارگانه بهره خواهند برد‌.

بر اساس توییت جدیدی که ایوان بلس در حساب توییتر خود به آدرس evleaks@ منتشر کرده است، گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ به قابلیت DAC چهارگانه مجهز خواهد بود؛ ولی این بار این ویژگی فقط مختص بازارهای آسیایی نیست. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ در بازارهای آسیایی به همراه قابلیت DAC به بازار عرضه شد؛ اما مدل مخصوص اروپا و آمریکای این محصول از این ویژگی بی‌بهره‌ هستند. حال به نظر می‌رسد که تمام مدل‌های گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ به قابلیت مورد اشاره مجهز خواهند بود. در این خبر هیچ اشاره‌ای به خط شارژ بی‌سیم نشده است. شایان ذکر است که گوشی هوشمند ال‌جی جی ۶ در آمریکا از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؛ اما مدل عرضه‌شده در بازارهای اروپایی و آسیایی از این ویژگی بهره نمی‌برد.

آنچه گفته شد، تمام جزئیاتی است که توسط منبع این خبر فاش شده؛ اما تا همین حالا اطلاعات زیادی در مورد گوشی وی ۳۰ ال‌جی در دسترس قرار گرفته است. ال‌جی به‌طور رسمی یک سری جزئیات در مورد گوشی نامبرده منتشر کرده است. این کمپانی همچنین دعوت‌نامه‌های مربوط به رویداد معرفی رسمی گوشی وی ۳۰ را ارسال کرده است. بدین ترتیب اکنون می‌دانیم که این غول فناوری کره‌ای، رویداد معرفی پرچم‌دار جدید سری وی خود را در ۳۱ آگوست (۹ شهریور) و در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین، برگزار خواهد کرد. شرکت نام‌برده همچنین این موضوع را تأیید کرد که گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ از یک نمایشگر ۶ اینچی پی-اولد فول‌ویژن بهره خواهد بود و نسبت تصویر این صفحه نمایش ۱۸ به ۹ است؛ دقیقاً همانند نسبت تصویر پنلی که ال‌جی در گوشی جی ۶ از آن بهره گرفته است. از دیگر مشخصات فنی گوشی مورد اشاره می‌توان به پردازنده ۶۴ بیتیِ هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ اشاره کرد. شایان ذکر است که این بار ال‌جی تصمیم گرفته نمایشگر دوم را از نسل جدید پرچم‌دار سری وی خود حذف کند. در شایعات اخیر به این نکته اشاره شده است که ال‌جی از یک نمایشگر اولد در گوشی وی ۳۰ بهره خواهد گرفت و در نتیجه امکان ارائه قابلیت‌های مانند صفحه‌ی همیشه روشن (Always on Display) با این نوع پنل فراهم خواهد بود؛ بدین ترتیب در این شرایط نیازی به استفاده از نمایشگر دوم در محصول نامبرده دیده نمی‌شود.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ به همراه ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم معرفی شود. ال‌جی این محصول را در چند مدل، با حافظه‌ی داخلی متفاوت به بازار عرضه خواهد کرد. سیستم عامل پیش‌فرض دستگاه مورد اشاره اندروید نوقا خواهد بود. از جمله ویژگی‌های مهم دیگر این دستگاه می‌توان به دوربین دوگانه‌ی پشتی اشاره کرد. اگر شایعات اخیر در مورد گوشی ال‌جی وی ۳۰ واقعیت داشته باشند، پنل جلویی این محصول ظاهری شبیه به طراحی پنل جلویی گوشی‌های سری گلکسی اس ۸ سامسونگ خواهد داشت‌. افزون بر این حاشیه‌های نمایشگر گوشی وی ۳۰ بسیار باریک خواهند بود و امکان دارد لبه‌های کناری این نمایشگر به شکل خمیده طراحی شده باشند. در نهایت باید اشاره کنیم که بر اساس خبرها و گزارش‌های اخیر، این محصول احتمالا ضد آب و گردوغبار خواهد بود و در بخش پشتی آن شاهد یک سنسور اثر انگشت خواهیم بود. در ادامه می‌توانید توییت ارسال‌شده توسط ایوان بلس را مشاهده کنید.

ظاهرا تمام مدل‌های گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ از سیستم DAC چهارگانه بهره خواهند برد؛ قابلیتی که فقط در مدل آسیایی گوشی ال‌جی جی ۶ ارائه شده است، این بار به‌طور سراسری در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید