سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی فاتب شد

    کد خبر :90200

با حکم رئیس پلیس پایتخت، سرهنگ مراد مرادی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منصوب شد.

به گزارش ایسنا، پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه معاونین اجتماعی قدیم و جدید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور سردار هداوند، معاون هماهنگ کننده پلیس پایتخت برگزار شد و حکم انتصاب سرهنگ مراد مرادی به عنوان معاون اجتماعی رئیس پلیس پایتخت به وی داده شد.

مرادی در این مراسم با بیان اینکه اصلی‌ترین برنامه من در معاونت اجتماعی اجرای تدابیر سردار فرماندهی نیروی انتظامی است، گفت: معتقدم که معاونت اجتماعی یکی از معاونت‌های استراتژیک در نیروی انتظامی است که نقش ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه معاونت اجتماعی می‌تواند منجر به ارتقای شأن پلیس شود، ادامه داد: مسائل اجتماعی و فرهنگ سازی همواره جزو اولویت‌های بنده بوده و توسعه آموزش همگانی نیز از دیگر اولویت‌های من در معاونت اجتماعی است و امیدوارم تا با استفاده از مشارکت‌های شهروندان، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف بتوانیم از این توانمندی‌ها استفاده حداکثری را ببریم.

وی اضافه کرد: با روحیه جهادی به دنبال ارتباط با سطوح مختلف جامعه و به ویژه رسانه‌ها خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، پیش از این سرهنگ فراستی معاونت اجتماعی پلیس پایتخت را بر عهده داشت که از امروز سرهنگ مراد مرادی جایگزین وی شد.

مرادی که دارای دو مدرک فوق لیسانس در رشته‌های حقوق و مدیریت ترافیک است از چهره‌های علمی دانشگاه علوم انتظامی محسوب شده و علاوه بر تدریس در این دانشگاه بیش از 12 مقاله علمی در مورد ترافیک و فرهنگ ترافیک در کنفرانس‌های بین‌المللی ارائه کرده است.

وی فارغ‌التحصیل رتبه اول دانشگاه پلیس بوده و در سال‌های 94 و 95 به عنوان معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و همچنین رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فعالیت کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید