کنسرت مهدی یراحی در فضای باز برج میلاد کنسل شد

    کد خبر :90123

مهدی یراحی که قرار بود کنسرتش را در فضای باز برج میلاد تهران برگزار کند به دلیل اعتراضات بسیاری از طرفدارانش، این اجرا را کنسل کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی یراحی ظهر روز چهارشنبه اول شهریور در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که بلیت‌فروشی کنسرت بیستم شهریورماه او در فضای باز برج میلاد از ساعت 14 پنجشنبه دوم شهریور آغاز می‌شود. اجرایی که وعده آن را در مراسم اکران عمومی فیلم‌سینمایی «بیست و یک روز بعد» هم داده بود.

اما بلافاصله پس از انتشار مطلب این خواننده در اینستاگرام، جمعی از طرفدارانش نسبت به برگزاری کنسرت در فضای باز اعتراض کردند. این اعتراضات حتی به صفحه شخصی مدیر برنامه‌های مهدی‌یراحی، نیز کشیده شد.

سرانجام مهدی یراحی بامداد امروز رسماً اعلام کرد برای احترام به خواسته طرفدارانش از برگزاری اجرای بیستم شهریور در فضای باز برج میلاد منصرف شده است.

بر اساس اعلام مهدی یراحی، او این تصمیم را برای احترام به خواسته‌ها و شأن مخاطبانش اتخاذ کرده و با موافقت تهیه‌کننده برنامه هم مواجه شده است. به گفته این خواننده قصد ایجاد تنوع در روند کنسرت‌هایش را داشته اما با توجه به حجم اعتراضات، این برنامه را به تاریخ دیگری موکول خواهد کرد.

با توجه به این تصمیم مهدی یراحی و زمان کوتاه باقی مانده تا شروع ماه محرم و ترافیک برنامه‌همه سالن‌های کنسرت، عملاً اجرای زنده این خواننده به پس از ایام محرم و صفر موکول خواهد شد. یراحی قرار بود در این کنسرت برای اولین‌بار تیتراژ فیلم‌سینمایی بیست و یک روز بعد را روی صحنه ببرد و همچنین قصد داشت یک قطعه جدید را هم تا پیش از بیست شهریور منتشر کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید