ادعای نایب‌رییس فراکسیون مستقلین:بیطرف در دفاع از خودش “راغب” و “جدی” نبود

    کد خبر :90068

وزارتخانه نیرو بیطرف را جا گذاشت و بدنه وزارت نیرو با ایشان همراهی نکرد. هر وزیری که به مجلس آمد بدنه سازمانی هم با او آمد اما بدنه وزارت نیرو با بیطرف نیامد. من فکر می‌کنم آقای رییس‌جمهور هم خوب از بیطرف دفاع نکرد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب‌رییس فراکسیون مستقلین شایعاتی که درباره ائتلاف دو فراکسیون مستقلین و اصولگرایان ولایی بر سر عدم رای اعتماد به بیطرف وجود دارد را رد می‌کند و با لحنی معنادار می‌گوید: «ما فعلا سکوت می‌کنیم اما وای به روزی که سکوت ما بشکند.»

گزیده این گفت‌وگو را با هم می‌خوانیم:
– من فکر می‌کنم دفاع جانانه آقای رییس‌جمهور از آقای آذری جهرمی و تضمینی که برای او داد، خیلی از مسائل را حل کرد.
– فراکسیون ما ١٤ نفر را تایید کرد و در مورد سه نفر وزرای کشاورزی، ارتباطات و نیرو نمایندگان عضو فراکسیون را آتش به اختیار گذاشتیم تا خودشان تصمیم بگیرند.
– فراکسیون امید ضعف فراکسیونی خودش را خودش باید برود حل کند.
– ما فعلا سکوت می‌کنیم و وای به روزی که سکوت ما بشکند.
– فراکسیون‌ها باید در زمین خودشان بازی کنند. یعنی چه که گناه را گردن این فراکسیون و آن فراکسیون می‌اندازند. بروند و ضعف خودشان را برطرف کنند.
– عقل سیاسی حکم می‌کند هر کسی در زمین خودش بازی کند.
– مطمئن باشید یک روز این اتهامات را به وقتش پاسخ می‌دهیم. به ما گفتند فراکسیون مستقلین با ولایی‌ها هم‌قسم شده‌اند؛ در حالی که ما کار خودمان را انجام دادیم. شجاعانه لیست دادیم و گفتیم اگر هم ببازیم، ایرادی ندارد. چرا فراکسیون‌های سیاسی دیگر لیست ندادند؟ از چه می‌ترسند؟
– صادقانه اگر بخواهم بگویم وقتی لیست وزرا آمد اصلا یک درصد هم احتمال نمی‌دادم (بیطرف رای نیاورد). اما وقتی مذاکرات شروع شد و در یک هفته منتهی به روز رای‌گیری کم‌کم نگران شدم. ما ایشان را در دفاع از خودش راغب و جدی ندیدیم.
– وزارتخانه نیرو بیطرف را جا گذاشت و بدنه وزارت نیرو با ایشان همراهی نکرد.
– هر وزیری که به مجلس آمد بدنه سازمانی هم با او آمد اما بدنه وزارت نیرو با بیطرف نیامد.
– من فکر می‌کنم آقای رییس‌جمهور هم خوب از بیطرف دفاع نکرد. چون موضوع آب الان خیلی مهم است. چطور آقای رییس‌جمهور در مورد آقای جهرمی گفت من امنیت و آزادی را تضمین می‌کنم اما در مورد ایشان نگفت موضوع آب را تضمین می‌کنم.

منبع: روزنامه اعتماد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید