ناجا در پیامی با تبریک هفته دولت عنوان کرد

هفته دولت؛ فرصتی برای تجلیل از تفکر انقلابی شهیدان رجایی و باهنر

    کد خبر :90036

نیروی انتظامی در پیامی به مناسبت آغاز هفته دولت با تاکید بر اینکه هفته دولت ؛ فرصت مغتنمی برای تجلیل از یک “تفکر انقلابی” است که در شهیدان “رجایی ” و ” باهنر” تجلی یافت، این هفته را به دولت مردان دلسوز، خدمتگزار و متعهد به ارزش‌های انقلاب و اسلام تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه هشتم شهریور ماه؛ سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت مظلومانه شهیدان” رجایی” و “باهنر” به دست منافقان کوردل، روز مبارزه با تروریسم و آغاز هفته دولت ، پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

«در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، دهه اول ؛ دهه‌ای پر تلاطم بود که در این مقطع دولت استکبار آمریکا با استفاده ابزاری از گروهک های سر سپرده، برنامه تروریستی حذف چهره های برجسته و مسئولان موثر نظام نوپای اسلامی ایران را دنبال می کرد.

منافقان با حمایت آمریکا و کمک‌های اطلاعاتی دستگاه‌های جاسوسی غرب، ترور دل‌سوختگان و خدمتگزاران انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار داده که یکی از بزرگ‌ترین جنایات نابخشودنی استکبار، فاجعه بمب‌گذاری دفتر نخست‌وزیری در سال 60 بود که به شهادت شهیدان “محمدعلی رجایی” و “محمدجواد باهنر” منجر شد.

شهیدان “رجایی” و “باهنر”؛ با وفاداری بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت عمر خود تلاش نمودند تا در جهت رفع محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام های بلندی بردارند اما با خیانت و جنایت منافقان تروریست تحت حمایت استکبار جهانی در آتش کینه و دشمنی پروانه وار سوختند.

بی‌شک سیره شهیدان “رجایی” و” باهنر” که تجلی آن در عشق و علاقه به مردم و تلاش برای سازندگی ایران اسلامی می باشد، فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری در نظام اسلامی را رقم زد و این سیره و منش خدمت خالصانه در اذهان دوست داران انقلاب اسلامی تا ابد به یادگار خواهد ماند.

“اتکاء به حمایت مردم” لازمه دستیابی به اهداف و رسیدن به قله های متعالی پیشرفت کشور است و انقلاب شکوهمند اسلامی در حالی چهارمین دهه عمر پربرکت خود را سپری می کند که دستاوردهای ارزشمندی در عرصه ملی، منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای داشته و این موفقیت‌ها در حالی تداوم دارد که دشمنان نظام اسلامی همواره در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی با توسل به حربه و توطئه‌های مختلف مترصد ضربه به کشور بوده و هستند ولی با عنایت و لطف الهی، تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و خدمتگزاری شیفتگان انقلاب اسلامی و حضور همیشگی مردم در صحنه و پشتیبانی آنان از نظام اسلامی، ناکام مانده‌اند.

با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن ترور و با تبریک آغاز هفته دولت به دولت مردان خدمتگزار، دلسوز و انقلابی، هفته دولت فرصتی مغتنم برای بازخوانی آثار و اندیشه‌های شهیدان “رجایی” و “باهنر ” در تدوین نقشه راه دولت‌ها و تجلیل از یک “تفکر انقلابی” و ارزش هایی است که آن دو خادم صدیق تا شهادت به آن متعهد بودند.

نیروی انتظامی با تبریک آغاز به کار دولت دوازدهم و کسب رأی اعتماد از نمایندگان ملت به یکایک خدمتگزاران دلسوز و انقلابی، اظهار امیدواری می کند که در پرتو تعامل و هماهنگی همه قوا و نهادها، گام‌های بلندتری در جهت امنیت، رفاه عمومی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی برداشته شود.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید