کره‌شمالی: ترامپ در پیام‌های توئیتری افکار منحرفش را منتشر می‌کند

    کد خبر :89976

اندکی پس از آنکه ترامپ مدعی شد کره‌شمالی “احترام گذاشتن” به واشنگتن را آغاز کرده است، پیونگ‌یانگ از رفتارهای توئیتری رئیس‌جمهوری آمریکا انتقاد کرد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دولت کره‌شمالی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا را به انتشار “گفتارهای عجیب و غریب از افکار منحرف خود در پیام‌های توئیتری” متهم کرد و گفت او “آشغال پراکنده می‌کند.”

به گزارش بازتاب، این پیام از سوی خبرگزاری دولتی کی‌سی‌ان‌ای کره‌شمالی منتشر شد. ترامپ بارها و بارها درباره کره‌شمالی توئیت کرده و حتی یکبار آنها را برای نشان دادن “رفتار بسیار بد” نصیحت کرد! او ژوئیه در پیامی توئیتری نوشت: کره‌شمالی یک موشک دیگر پرتاب کرد. این پسر کار بهتری ندارد در زندگی‌اش انجام دهد؟

کره‌شمالی بعد از آن هم یک موشک دیگر آزمایش کرد و نهایتا به قابلیت نصب کلاهک هسته‌ای روی موشک‌های بالستیک قاره پیمایی که قادر به رسیدن به خاک آمریکا باشند، دست یافت.

ترامپ سه‌شنبه در یک گردهمایی به حامیانش گفت که کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی “احترام گذاشتن به ما را آغاز کرده است.” او گفت: این حقیقت برایم بسیار ارزشمند است و شاید، شاید هم نه، اما ممکن است چیز مثبتی به همراه داشته باشد. آمریکا نباید فراموش کند که دشمنش به تسلیحات هسته‌ای و موشک‌های بالستیک مسلح است.
منبع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید