انجام توافقات نهایی برای انتشار یک بازی ایرانی در بازار بین‌المللی

    کد خبر :89877

مدیرعامل یک شرکت بازی‌سازی،از انجام توافقات نهایی برای انتشار بازی «مزرعه شمالی» در بازارهای بین‌المللی خبر داد.

فرزام ملک‌آرا -مدیرعامل شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز- به‌عنوان یکی از شرکت‌های بازی‌سازی ایرانی که با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نمایشگاه گیمزکام آلمان رفته است از انجام توافقات نهایی برای انتشار بازی «مزرعه شمالی» در بازارهای بین‌المللی خبر داد و گفت: دو توافق انجام‌شده ثمره‌ی حضور در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه سال گذشته و تی‌جی‌سی امسال بود که پس از پیگیری‌هایی که در یک سال گذشته انجام دادیم، در گیمزکام امسال این توافقات را نهایی کردیم.

وی افزود: بازی «مزرعه شمالی» یک بازی مزرعه‌داری برای پلتفرم موبایل است که تاکید ویژه‌ای در مزرعه‌داری ایرانی دارد و همین مسئله وجه تمایز این بازی با نمونه‌های مشابه است. برای مثال مخاطب در این بازی با محصولات غذایی ایرانی همچون کشک بادمجان یا سیرترشی سر و کار دارند.

مدیرعامل شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز با تشریح توافقات انجام‌شده گفت: یکی از توافقاتی که ثمره‌ی نمایشگاه تی‌جی‌سی بود انتشار بازی برای ایرانی‌های خارج از کشور است و توافق دیگر ثمره‌ نمایشگاه گیم کانکشن بوده و براساس آن بازی را برای بازار روسیه منتشر خواهیم کرد. همچنین پیروی جلساتی که در تی‌جی‌سی داشتیم، جلسه‌ی دیگری نیز به زودی در گیمزکام خواهم داشت و اگر به توافق برسیم، انتشار بازی در بازار ترکیه نیز قطعی خواهد شد.

ملک‌آرا با بیان اینکه نمایشگاهی مانند تی‌جی‌سی اهمیت بسیار زیادی برای بازی‌سازی کشورمان دارد گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای باید تمرکز خود را روی برگزاری منظم و سالانه‌ی این رویداد بگذارد. چنین رویدادی بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای بازی‌سازان ایرانی بیفتد و مطمئنا با حضور ناشران بیشتر در سال‌های آتی می‌توانیم شاهد اتفاقات بهتری برای بازی‌سازان کشورمان باشیم.

به گزارش ایسنا، نهمین دوره از نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای گیمزکام در تاریخ ۲۲ الی ۲۶ اوت سال ۲۰۱۷، در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در ایران نیز طبق برنامه‌ریزی‌های سالانه پاویون ایران را در این نمایشگاه برپا خواهد کرد و از ۹ شرکت ایرانی برای حضور در این نمایشگاه حمایت می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید