باتری گلکسی نوت 8 را سامسونگ SDI و موراتا ساخته‌اند

    کد خبر :89812

سامسونگ باتری‌های گلکسی نوت ۸ را در بخش سامسونگ SDI و با همکاری شرکت موراتا تولید کرده است.

دیشب سامسونگ در رویداد آنپکد در شهر نیویورک، از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ رسما رونمایی کرد. حالا یک گزارش در وب‌سایت کره‌ای این شرکت منتشر شده است که جزئیاتی در مورد باتری‌های به کار گرفته‌شده در گلکسی نوت ۸ بیان می‌کند. سامسونگ با شرکتی به نام Underwriters Labs (به‌اختصار UL) همکاری کرده است تا اطمینان حاصل کند که باتری گلکسی نوت ۸ در سریع‌ترین زمان، کاملا آماده‌ی استفاده باشد. این اطلاعات توسط رئیس کمپانی UL، ساجیو جَسیدز تأیید شده است. وی تأیید کرده که برای اطمینان از امنیت کامل باتری گلکسی نوت ۸، تست‌های بسیار دقیقی روی این باتری‌ها انجام شده است.

شاید به خاطر داشته باشید که سامسونگ پس از مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ به وجود آمد، یک تست هشت‌گانه انجام داده است تا بدین ترتیب اطمینان حاصل کند که باتری‌های گلکسی نوت ۸، امنیت کاملی داشته باشند. شرکت سامسونگ سال گذشته عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ را دو بار متوقف و سرانجام پس از مشاهده‌ی مجدد مشکل انفجار باتری، فروش آن را به‌طور کامل متوقف کرد. سامسونگ اشتباه خود در مورد گلکسی نوت ۷ را پذیرفته است و حتی در بخشی از مراسم معرفی فبلت نوت ۸ در شهر نیویورک، به این مورد اشاره کرد. این شرکت می‌خواهد به مشتریان خود ثابت کند که از اشتباهاتش درس گرفته است. شرکت سامسونگ، کمپانی‌های تأمین‌کننده‌ی باتری‌‌های مورد نیاز خود را هم تغییر داده است. بنا به اعلام The Investor، این غول فناوری کره‌ای به‌جای همکاری با ATL، این بار کار ساخت باتری‌های مورد نیاز برای گوشی گلکسی نوت ۸ را در کمپانی زیرمجموعه‌ی خود موسوم به سامسونگ اس‌دی‌آی و با کمک شرکت موراتا انجام می‌دهد.

گلکسی نوت ۸ تقریبا از هر نظر یک محصول بسیار قدرتمند است. این دستگاه همچنین از پرچم‌داران قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس قدرتمندتر است. فبلت جدید پرچم‌دار سامسونگ به ۶ مگابایت حافظه رم مجهز شده است. افزون بر این نباید امکاناتی که به‌واسطه‌ی قلم اس-پن به این محصول اضافه می‌شود فراموش کنیم. گوشی گلکسی نوت ۸ در دو مدل با پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۳۵ و اکسینوس ۸۸۹۵ معرفی شده است. این محصول به صفحه نمایش سوپر امولد اینفینیتی ۶.۳ اینچی با رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس مجهز شده که از این نظر تا حدی به برادران سری گلکسی اس ۸ خود شباهت دارد. یکی از ویژگی‌های مهم فبلت جدید سامسونگ، استفاده از سیستم دوربین دوگانه در بخش پشتی این گوشی است. در این مورد باید اشاره کنیم این اولین باری است که یک گوشی ساخت سامسونگ به دوربین دوگانه تجهیز شده است. تفاوت اصلی سیستم دوربین دوگانه‌ی تعبیه‌شده در نوت ۸ نسبت به دوربین دوگانه‌ی محصولات کمپانی‌های دیگر این است که هر دو سنسور این دستگاه، از قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال تصویر بهره می‌برند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید