سردار رحیمی مطرح کرد:

سرقت مسلحانه کشف نشده در تهران نداریم

    کد خبر :89768

 

رئیس پلیس تهران گفت: سارقان طلافروشی خیابان «عباسی» که اوایل خرداد امسال اقدام به سرقت مسلحانه کرده بودند دستگیر و امروز برای بازسازی صحنه جرم به محل سرقت منتقل شدند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس؛ سردار “حسین رحیمی” در حاشیه بازسازی صحنه سرقت مسلحانه از طلافروشی خیابان «عباسی» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 10 خرداد امسال دو سارق مسلح با موتورسیکلت به طلافروشی امین واقع در خیابان «عباسی» تهران حمله کردند که پس از بررسی های انجام شده و باوجود آنکه سارقان از خود ردی بر جای نگذاشته بودند اما با تلاش شبانه روزی پلیس پایتخت در حالیکه به فکر برنامه‌ریزی برای انجام سرقت بعدی بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: با بازرسی انجام شده از منزل این دو سارق، دوقبضه سلاح غیر مجاز و 20 عدد گلوله کشف شد.

وی تصریح کرد: این دو سارق در اواخر بهمن ماه سال گذشته نیز به سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان 21 متری جوادیه اقدام کرده بودند.

سردار رحیمی تصریح کرد: با دستگیری سارقان و کشف این سرقت، وضعیت سرقت‌های مسلحانه در تهران به صفر رسید و هم اکنون سرقت مسلحانه‌ای که کشف نشده باشد در پایتخت وجود ندارد.

وی افزود: این طلافروشی به دوربین‌های مداربسته مجهز نبود، لذا از تمام کسبه مشاغل حساس همانند طلافروشی‌ها می‌خواهیم تا مکان کسب خود را به دوربین‌های مداربسته تجهیز کنند.

رئیس پلیس تهران بزرگ، در رابطه با برخورد قضائی با این گونه مسائل عنوان کرد: به دلیل اینکه این افراد در جامعه ناامنی ایجاد و کسبه زحمتکش را دچار ترس و نگرانی می‌کنند، حتما از سوی مسئولان قضائی با این موارد برخورد قاطع خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید