دستفروشی که رئیس شورای شهر شد

    کد خبر :89650

 

با آغاز به کار شوراهای شهر در سراسر کشور، “ولی‌الله رستمی نژاد” رئیس شورای شهر خرم آباد شد.

در جلسه‌ای با حضور فرماندار خرم‌آباد هیئت‌رئیسه سنی شورای شهر خرم‌آباد مشخص شدند و اعضای شورا انتخاب شهردار خرم‌آباد را به‌روز شنبه موکول کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ظهر چهارشنبه در مراسمی با حضور فرماندار خرم آباد و اعضای شورای اسلامی این شهر، هیأت رئیسه سنی شورای شهر خرم آباد انتخاب شدند.

در این جلسه “ولی الله رستمی نژاد” به عنوان رئیس سنی شورای شهر خرم آباد، “اسماعیل رضایی” نایب رئیس و “سجاد بابایی” به عنوان منشی این شورا انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر خرم آباد در جلسه امروز تصمیم گرفتند که روز شنبه ساعت ۹ صبح در جلسه ای در دفتر مرکزی این شورا در خصوص انتخاب اعضای اصلی هیأت رئیسه و شهردار خرم آباد تصمیم گیری کنند.

ولی الله رستمی نژاد مرد حدودا 60 ساله ای که سال‌ها در بازار روز خرم‌آباد دستفروشی می‌کرد. با ریش و موی بلند و ظاهری ژولیده. رستمی نژاد نه پولی در بساط داشت، نه هیچ جریان سیاسی حامی او بود و نه کمپین و ستادی تشکیل داد. فقط یک بنر 10 هزار تومانی از گردنش آویزان کرد و در شهر چرخید. نتیجه اما حیرت انگیز بود. او با بیش از 40 هزار رای به شورای شهر خرم‌آباد راه یافت یعنی با اختلاف 28 هزار رای بیشتر نسبت به نفر دوم!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید