معرفی دبیر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر به زودی

    کد خبر :89545

 

محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی در جمع معاونان و مدیران سازمان سینمایی از لزوم توجه به نهضت تولید محتوا در فراخوان و آیین‌نامه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

رییس سازمان سینمایی ضمن تاکید بر نقش محوری بازار تصویری و لزوم برگزاری جشنواره‌ها عنوان کرد: باید بازار صنعت تصویر دلیل برگزاری جشنواره‌ها باشد تا سرمایه گذاران اعم از خارجی یا داخلی برای تولید فیلم‌های مشترک جذب شوند. ما قاییل به صرف برگزاری جشنواره نیستیم، بلکه جشنواره باید برای ما گذرگاه باشد. به همین دلیل لازم است در فراخوان سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر به نهضت تولید محتوا توجه جدی صورت گیرد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تقویت «سازمان‌های تولید» گفت: در راستای حمایت از نهضت تولید محتوا باید هرچه سریعتر اقدامات لازم انجام شود تا «سازمان‌های تولیدی» شکل بگیرند و توجه داشته باشیم که تهیه کننده حقوقی در ساختار جدید حرفه‌ای سینما برای ما یک اصل غیرقابل انکار است.

محمدمهدی حیدریان در بخش پایانی این نشست ضمن تاکید بر هم‌افزایی همه ارگان‌های زیرمجموعه سازمان سینمایی در برگزاری مطلوب و حرفه‌ای جشنواره فیلم فجر، از معرفی دبیر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید