«آلبوم «يادم تو را فراموش» با صداي مازيار فلاحي منتشر مي‌شود

    کد خبر :89422

چهارمين آلبوم رسمي خواننده «قلب يخي» به زودي روانه بازار موسيقي کشور خواهد شد.
مازيار فلاحي پس از انتشار سه آلبوم قلب يخي، لعنت به من و ماه هفتم جديدترين آلبوم رسمي خود را در حالي روانه بازار موسيقي کشور خواهد کرد که ترکيب جديدي از موزيسين ها در اين آلبوم با اين خواننده همکاري کرده اند.
مازيار فلاحي با آلبوم «قلب يخي» که موسيقي تيتراژ سريال «قلب يخي» هم در آن بود به شهرت رسيد. پس از آن دو آلبوم «لعنت به من» و «ماه هفتم» را نيز منتشر کرد و هم اکنون جديدترين آلبوم اين خواننده با عنوان «يادم تو را فراموش» را از هفته آينده تحت امتياز موسسه «آواي فروهر» روانه بازار موسيقي کشور خواهد کرد.
آلبوم «ياد تو را فراموش» دوازده قطعه به نام هاي «استرس»، «ديوونه»، «عشق تو صدام»، «قسم»، «ممنونم»، «اي جونم»، «طهرون»، «دلم تنگه»، «دست بزن»، «ناردون»، «حواست به منه (ريميکس)» و «يادم تو را فراموش» دارد که آهنگسازي اکثر قطعات بر عهده مازيار فلاحي بوده و تنها دو قطعه را رامين عبدالهي و امير جمال فرد آهنگسازي کرده‌اند.
تنظيم قطعات نيز بر عهده امير جمال فرد، نويد اسکندر و مازيار فلاحي است. همچنين در اين اثر از سروده‌هاي حسين عبدالهي، علي ثابت قدم، نيما ايماني، فرناز عباسي و مازيار فلاحي استفاده شده و ميکس و مستر قطعات نيز توسط امير جمالفرد انجام شده است.
منبع خبر: موسیقی ما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید