همزمان با آغاز هفته دولت؛

دستگاه سي تي اسکن مولتي اسلايس در بيمارستان تامين اجتماعي فياض بخش تهران راه اندازي شد

    کد خبر :89394

در آستانه هفته دولت و باحضور مديرعامل سازمان تامين اجتماعي، دستگاه سي تي اسکن مولتي اسلايس در بيمارستان تامين اجتماعي شهيد دکتر فياض بخش تهران راه اندازي شد.
به نقل از پايگاه خبري پليس، دکتر سيد تقي نوربخش پس از افتتاح دستگاه سي تي اسکن بيمارستان فياض بخش، از دستگاههاي جديد راديولوژي و ماموگرافي اين بيمارستان که اخيرا راه اندازي شده اند نيز بازديد کرد.
دکتر نوربخش مديرعامل سازمان تامين اجتماعي، در جلسه اي که در بيمارستان فياض بخش برگزار شد ، با تبريک هفته دولت گفت: خوشحاليم که دولت دکتر روحاني با راي مردم تداوم يافت و هيات وزيران نيز از مجلس راي اعتماد گرفت و دولت جديد استقرار يافت.
وي همچنين با اشاره به روز پزشک و تبريک اين مناسبت افزود: حرفه پزشکي از حرف داراي حساسيت است و مردم به حق انتظار دريافت خدمات درماني کامل دارند.
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي تصريح کرد: بايد شان و کرامت جامعه پزشکي حفظ شود و اعتماد بين پزشک و بيمار ارتقا يابد.
دکتر نوربخش با بيان اينکه مردم از خدمات و زحمات پزشکان آگاه هستند، گفت: آثار معنوي فعاليت در حرفه پزشکي جايگاه اصلي را دارد.
وي با اشاره به تجربه بيش از يک دهه فعاليت حرفه اي در بيمارستان تامين اجتماعي فياض بخش تهران افزود: خدمات بسيار ارزشمند تخصصي و فوق تخصصي از سوي اين بيمارستان به اقشار محروم جامعه ارائه مي شود.
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي با اشاره به فضاي فيزيکي اين بيمارستان که مدرن نيست و
و با مشکلاتي روبرو است، اظهار داشت: خدمت رساني در اين بيمارستان با محدوديت هايي روبرو است و کارکنان بويژه پزشکان در اين بيمارستان تلاش مضاعفي انجام مي دهند.
دکتر نوربخش با بيان اينکه براي بهبود خدمات رساني در اين بيمارستان اقدامات موثري انجام شد، گفت: اقدام اساسي که در اين زمينه آغاز شد احداث ساختمان جديد بيمارستان است.
وي افزود: احداث ساختمان جديد بيمارستان تامين اجتماعي شهيد فياض بخش در سال ٧٨ به تصويب هيات مديره اين سازمان رسيد اما در سال ٩٢ که در اين سازمان شروع به کار کرديم هيچ اقدامي انجام نشده بود که پس از چند ماه از ورود تيم جديد مديريتي، احداث آن آغاز شد.
دکتر نوربخش با بيان اينکه اميدوارم پروژه اين بيمارستان با سرعت بيشتر پيش برود و هرچه زودتر افتتاح شود، گفت: جهت گيري سازمان تامين اجتماعي اين است که سيستم مديريتي همه بيمارستانهاي سازمان اصلاح شود.
مدير کل درمان تامين اجتماعي استان تهران نيز در اين جلسه گفت: ٣٠ درصد درمان تامين اجتماعي در استان تهران انجام مي شود و همه پروژه هاي ملي در مراکز درماني تامين اجتماعي تهران اجرا مي شود و با موفقيت در حال اجراي برنامه هاي سازمان هستيم.
دکتر محمد تقي خسرواني مقدم افزود: در موضوع اعتبار بخشي، ١٠ بيمارستان تامين اجتماعي استان تهران درجه يک شناخته شدند.
وي اظهار داشت: در اورژانس ها نيز مقام هاي اول، دوم و چهارم کشوري مربوط به بيمارستان هاي تامين اجتماعي استان تهران هستند.
دکتر خسرواني مقدم گفت: ساختمان جديد بيمارستان تامين اجتماعي فياض بخش مطابق با برنامه در حال احداث است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید