اتهام‌پراکنی معاون رییس‌جمهور آمریکا علیه ایران در سالروز تاسیس رژیم صهیونیستی

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۲۸
در ادامه رویکرد خصمانه واشنگتن علیه کشورمان، معاون رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد: آمریکا دیگر تلاش‌های ایران برای بی‌ثبات کردن منطقه و برهم زدن امنیت اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در مراسمی به مناسبت سالروز تاسیس اسرائیل در کاخ سفید، به تکرار ادعاهای خصمانه و ساختگی واشنگتن علیه تهران پرداخت و گفت که ‌آمریکا تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ به طور قوی در برابر کشور حامی تروریسم خواهد ایستاد.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی کاخ سفید، پنس در ادامه ادعاهای خود گفت: دولت آمریکا به ایران هشدار داده است. واشنگتن دیگر تلاش‌های ایران برای بی‌ثبات کردن منطقه و از بین بردن  امنیت اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.

آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ به ایران اجازه نخواهد داد به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

وی افزود: این وعده ما به شما، به اسرائیل و به جهان است.

به گزارش ایسنا، آمریکا در حالی ادعاهای واهی خود علیه ایران را تکرار می‌کند که حقایق نشان می‌دهد سیاست‌های مداخله‌جویانه و جنگ‌طلبانه آمریکا در منطقه دلیل اصلی بی‌ثباتی و ناآرامی در خاورمیانه و در نتیجه برهم خوردن امنیت و ثبات در این منطقه است. اما غرب به رهبری رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا با متهم کردن ایران به اقدامات بی‌ثبات کننده در خاورمیانه توجه جامعه بین‌الملل را از واقعیت سیاست‌های خود منحرف کند و ایران را برای این وضعیت مقصر جلوه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید