هواوی یک مدل از میت 10 را با طراحی بدون حاشیه عرضه می‌کند

    کد خبر :88989

گزارش شده است که یک مدل از گوشی مورد انتظار میت ۱۰ شرکت هواوی از طراحی بدون حاشیه بهره خواهد برد.

منابع خبری چینی اعلام کرده‌اند که هواوی فقط در یک مدل از گوشی میت ۱۰ از طراحی بدون حاشیه استفاده خواهد کرد. منابع خبری نامبرده همچنین اشاره کرده‌اند که شرکت هواوی اساسا قصد دارد پاییز سال جاری، گوشی میت ۱۰ را در دو مدل معرفی کند. افزون بر این، گفته می‌شود مشخصات فنی مدل استاندارد میت ۱۰ که از حاشیه‌های معمولی بهره می‌برد، نسبت به مدلی که نمایشگر بدون حاشیه دارد، ضعیف‌تر خواهد بود و شاید نام مدل معمولی این محصول، میت ۱۰ لایت باشد. پسوند لایت اخیرا در بین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌ هوشمند بارها مورد استفاده قرار گرفته است. گفته می‌شود گوشی تقریبا بدون حاشیه‌ی هواوی، میت ۱۰ پرو نام دارد. منبع این گزارش اعلام کرده‌ است که این مدل همچنین از سنسور اثر انگشت در جلوی بدنه بهره خواهد بود؛ این در حالی است که مدل استاندارد میت ۱۰ همانند دو گوشی میت ۹ و پی ۱۰ به سنسور اثر انگشت در پشت بدنه مجهز خواهد شد. منابع نزدیک به هواوی اطلاعات خیلی دقیقی در این رابطه منتشر نکرده‌اند؛ بنابراین همچنان مشخص نیست که آیا میت ۱۰ پرو از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد یا به یک سنسور اثر انگشت یکپارچه‌ با دکمه‌ی فیزیکی هوم مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود گوشی بدون حاشیه‌ی میت ۱۰ پرو به نمایشگر کشیده با نسبت تصویری ۱۸ به ۹ مجهز شود و بدین ترتیب هواوی به جمع شرکت‌هایی مثل سامسونگ و ال‌جی که این روند را در طراحی محصولات خود به کار گرفته‌اند، می‌پیوندد. بر اساس گزارش‌های قبل، مدل بزرگ‌تر گوشی میت ۱۰ که حالا با نام میت ۱۰ پرو از آن یاد می‌شود، به صفحه‌ نمایشی ۶.۱ اینچی مجهز خواهد شد و مدل کوچک‌تر این محصول یعنی میت ۱۰ لایت، از نمایشگری ۵.۸ اینچی بهره خواهد برد. اگر نگاهی به سوابق هواوی داشته باشید، به این نکته پی خواهید برد که این شرکت چینی، استراتژی مشابهی در برخی از محصولات قبلی خود به کار گرفته و مدل‌های کاملا متفاوتی از این محصولات را تحت عنوان یک سری مشابه، تولید کرده است؛ درست همانند کاری که در مورد گوشی‌های سری میت ۹ خود انجام داد.

این شرکت به‌تازگی یک تیزر ویدیویی هم منتشر کرده و در آن به برخی قابلیت‌های گوشی‌های سری میت ۱۰ مثل دوربین دوگانه‌ی پشتی با لنزهای ساخت کمپانی لایکا، اشاره کرده است. با توجه به خبرها و گزارش‌های مختلف، انتظار می‌رود گوشی هوشمند میت ۱۰ پرو به پردازنده‌ی های‌سیلیکون کرین ۹۷۰ مجهز شود. کرین ۹۷۰ جدیدترین چیپ‌ست پردازشی ۱۰ هواوی است که طی فرآیند ۱۰ نانومتری تولید می‌شود. البته باید اشاره کنیم که این پردازنده هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است. بر اساس شایعات پیشین، صفحه نمایش این محصول با عنوان «تمام صفحه» (EntireView) تبلیغ خواهد شد و رزولوشن آن کیو اچ‌دی خواهد بود. در نهایت باید اشاره کنیم که این محصول احتمالا اواسط ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید