معاون ستاد رئیسی: قالیباف برای همیشه تمام خواهد شد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۵۶
معاون هماهنگی اقشار ستاد رییسی در اینستاگرامش نوشت: امان از محبت‌های خاله خرسی که ظرفیت قالیباف را برای سومین بار و برای همیشه خواهد سوزاند.
متن یادداشت اینستاگرامی جعفر فرجی به شرح زیر است؛
دلم برایشان می سوزد؛ هر دو به دست یک باند سوختند. قالیباف یکی از ظرفیت های این نظام بود همانطور که احمدی نژاد بود. یکی بخاطر محبت بیش از حد یک باند چهارنفره سوخت و یکی بخاطر کینه همان باند چهارنفره سوخت.
قالیباف از سال ۸۴ تا الان در نظرسنجی ها حدود بیست درصد راي دارد و هرکاری در طول این سالیان کرد و هر اقدامی کرد رای منفیش بیشتر شد و این درصد هیچ گاه بالا نیامد و  نخواهد آمد دلیلش ساده است. جماعتی که این دور قالیباف را آوردند در حقش خیانت کردند اگر او چند سال بی سر و صدا کناری میماند ممکن بود بتواند در آینده نزدیک، طلسم بیست درصد نظرسنجی هایش را باطل کند.
امان از محبت های خاله خرسی که ظرفیت قالیباف را برای سومین بار و برای همیشه خواهد سوزاند و او را برای همیشه تمام خواهد کرد. همانطور که ظرفیت احمدی نژاد محبوبترین دولت از مشروطه تاکنون را سوزاند.
بازی نظرسنجی ها و نظرسازی ها معادلات واقعی کف صحنه را تغییر نخواهد داد و حیف ظرفیت های بزرگ اصولگرایی که سوختند و امروز به نقطه صفر خود نزدیک می شوند؛ در حالیکه جریان مقابل هیچ کدام از ظرفیت های خودش را نابود نکرد.
حرف ها و اقدام انقلابی هم بماند برای بعد از انتخابات که یک سینه سخن موج می زند در درون ما.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید