«نووِر» را با مشارکت خارجی‌ها می‌سازم

    کد خبر :88316

امید نیاز کارگردان سینما قصد دارد فیلم سینمایی «نووِر» را با مشارکت ایتالیایی ها بسازد.

امید نیاز کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول بازنویسی نهایی فیلمنامه ای با عنوان «نووِر» هستم که این فیلم به صورت مشترک با ایتالیا ساخته می شود و آذرماه جلوی دوربین می رود.

وی افزود: «نووِر» توسط کمپانی درسو از ایتالیا و یک دفتر فیلم در اصفهان ساخته می شود که فیلمنامه آن توسط من و یک فرد ایتالیایی نوشته شده و کارگردانی آن برعهده من است. این را هم باید بگویم که ما ۸ روز در ایتالیا و ۲۰ روز در ایران به فیلمبرداری می پردازیم.

نیاز بیان کرد: «نووِر» در ظاهر یک داستان عشقی است اما این تنها ظاهر قضیه است، ضمن اینکه ما در نظر داریم این فیلم را برای نمایش در جشنواره های خارجی آماده کنیم.

این کارگردان اظهار کرد: «نووِر» سه بازیگر اصلی دارد که ۲ نفر از آنها ایتالیایی هستند و با آنها قرارداد بستیم البته یک بازیگر زن ایرانی دارد که هنوز بازیگری برای این نقش پیدا نکرده ایم. این را هم باید بگویم که ما در اصفهان، یزد، کرمان و کویر یزد به فیلمبرداری می پردازیم و سپس به ایتالیا می رویم.

نیاز با اشاره به دیگر فعالیت هایش عنوان کرد: به تازگی درخواست پروانه ساخت برای یک فیلم دیگر با موضوع کودک و نوجوان نیز داده ایم و در صورت کسب این مجوز آن را برای نمایش در جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان آماده می کنیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر نیز مشغول تاسیس خانه تئاتر اصفهان با همکاری مدیرعامل خانه تئاتر تهران هستم، ضمن اینکه به زودی نمایش «یک+یک» را در ایتالیا و رومانی روی صحنه می برم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید