۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۵۰

سرپرست موقت دانشگاه آزاد طی احکام جداگانه‌ای سرپرست حراست و مشاور رئیس دانشگاه آزاد در امور اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری را معرفی کرد.

علی‌محمد نوریان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی سیدرضا سیدعلیخانی را به عنوان سرپرست حراست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در حکم نوریان خطاب به سیدعلیخانی آمده است: “با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده شما، به موجب این حکم سرپرستی مرکز حراست به شما واگذار می‌شود. امید است با رعایت تقوا و دینداری و حفظ کرامت و حرمت افراد و بهره‌گیری شایسته از توانمندی های سرمایه‌های انسانی، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه نمایید.”

سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از زحمات و تلاش‌های هومن ستاری به عنوان رئیس مرکز حراست دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

همچنین نوریان در حکم جداگانه‌ای علیرضا رهایی را‌ به عنوان “مشاور رئیس دانشگاه در امور اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری‌” منصوب کرد.

“با توجه به سوابق ارزنده علمی و پژوهشی شما به ویژه در مدیریت دانشگاهی، به موجب این ابلاغ به عنوان “مشاور رئیس دانشگاه در امور اقتصاد دانش بنیان و سرمایه‌گذاری” منصوب می‌شوید.امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از تجارب سرمایه‌های انسانی شایسته دانشگاه در انجام این مهم موفق و موید باشید.”

علیرضا رهایی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و از اساتید دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست این دانشگاه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید