رئیسی: برای دفاع از حقوق مردم به عرصه آمدم

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۴۶

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من در دفاع از حقوق مردم به عرصه آمده‌ام و به وظیفه خود عمل خواهم کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم  رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی سخنانی در مسجد جامع ایلام با تقدیر از استقبال باشکوه مردم ایلام، گفت: بنده به عنوان طلبه همواره سعی کرده‌ام در بین مردم و برای مردم باشم.

وی افزود: من برای مردم، به هیج عنوان به تهمت‌ها، تخریب‌ها و شایعات توجهی نخواهم کرد. من در دفاع از حقوق مردم به عرصه آمده‌ام  و به وظیفه خود عمل خواهم کرد.

حجت الاسلام رئیسی تعیین سرنوشت کشور با رای مردم را از برکات انقلاب دانست و گفت: مردم با توجه به تصمیمی که در گذشته گرفته‌اند، می‌خواهند مجدد تصمیم بگیرند اگر تصمیم قبلی خود را اثربخش نبیند حتما تصمیم دیگری خواهند گرفت.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: از من سوال شد اساس کار شما چیست؟ گفتم اساس کار من این است که مردم ما عاقل هستند  و بر اساس عقل تصمیم می‌گیرند و رای می‌دهند؛ وضعیت موجود در استان ایلام برای همه روشن است و نیاز نیست که ما بخواهیم نگاه جناحی و حزبی داشته باشیم وضعیت کنونی در ایلام برای مردم بسیار سخت و غیرقابل تحمل است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید