ارائه گزارش ۱۰۰۰ صفحه‌ای قالیباف در جلسه فردا

    کد خبر :87974

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران گزارش ۱۰۰۰ صفحه‌ای را در خصوص مدیریت ۱۲ ساله خود در شهرداری تهیه کرده است که این گزارش فردا به اعضای شورای چهارم و پنجم به عنوان سند تغییر و تحول در مدیریت شهری ارائه خواهد شد.

رضا تقی‌پور در گفت‌وگو با  تسنیم با اشاره به گزارش‌های کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران و همچنین گزارش معاون مالی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت بدهی‌ها و طلب‌های شهرداری تهران، اظهار کرد: این گزارشات کامل و مستند بوده و همه چیز را مشخص کرده است.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی از اعضا در این مدت اصرار بر بدهی 60 هزار میلیاردی شهرداری داشتند که با ارائه دو گزارش ذکر شده طبیعاً صحبت‌هایشان صحیح نبوده.

تقی‌پور همچنین به حضور شهردار تهران در جلسه آخر شورای شهر خبر داد و گفت: این جلسه فردا برگزار می‌شود و شهردار قرار است گزارش 1000 صفحه‌ای را در خصوص مدیریت 12 ساله خود در شهرداری به رئیس شورا و اعضاء شورا ارائه کند.

سخنگوی شورای شهر تهران بیان کرد: البته قرار است نسخه‌ای از این گزارش نیز در اختیار اعضاء شورای پنجم به عنوان سند تغییر و تحول در حوزه مدیریت شهری قرار گیرد و این سند می‌تواند پاسخ بسیاری از سوالات اعضای شورای آتی را بدهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید