کشف ۱.۵ میلیارد نخ سیگار قاچاق در سال ۹۵

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۰۵

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف ۱.۵ میلیارد نخ سیگار قاچاق طی سال گذشته خبر داد.

قاسم خورشیدی با اشاره به افزایش کشفیات کالای قاچاق در حوزه محصولات دخانی و سیگار اظهار داشت: با توجه به تمرکز نیروهای مقابله‌ای و دستگاه‌های کاشف در حوزه مبارزه با قاچاق سیگار و محصولات دخانی، سال گذشته شاهد بودیم که کشف سیگار قاچاق با رشد 300 درصدی همراه بود.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به دنبال اقدامات گذشته دستگاه‌های کاشف و بازرسی‌های انجام گرفته در حوزه محصولات دخانی و سیگار، بیش از 1.5 میلیارد نخ انواع سیگار قاچاق در کشور کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: همچنین بازرسی‌های انجام گرفته در سطح عرضه با هدف مقابله با عرضه قاچاق سیگار طی سال 95 با رشدی 13 درصدی همراه بود و ما بالاترین رشد کشفیات را در این حوزه تجربه کردیم.

خورشیدی در ادامه با تاکید بر تداوم مبارزه موثر با قاچاق سیگار و محصولات دخانی در سال 96 نیز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در این حوزه، روند مقابله جدی با قاچاق سیگار در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و در هفته‌های اخیر نیز کشفیات قابل توجه سیگار قاچاق گزارش شده است.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد: در یکی از پرونده‌های تشکیل شده، دستگاه‌های کاشف در استان البرز موفق به کشف و ضبط یک میلیون و 100 هزار نخ سیگار قاچاق شدند و در استان‌های البرز، هرمزگان و آذربایجان شرقی نیز محموله‌های قابل توجه سیگار کشف شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید