آغاز طرح حمایت از مدارس از سوی شهرداری

    کد خبر :87788

شهردار منطقه 8 از تجهیز و نوسازی مدارس موجود در نواحی سه گانه این منطقه همزمان با روزهای پایانی تعطیلات تابستانه دانش آموزان در راستای “طرح حمایت از مدارس” خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهمن نوری با اعلام این خبر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی و در راستای طرح فوریتی نگهداشت شهر، مدارس منتخب درنواحی 3 گانه با هماهنگی آموزش و پرورش منطقه شناسایی و اقدامات عمرانی لازم در آنها انجام شده و تجهیزات مورد نیازشان فراهم و در اختیار مدارس مذکور قرار می گیرد.

وی افزود: در همین راستا، طی بررسی‌های قبلی و احصاء نیاز مدارس در خصوص فعالیت های عمرانی و پس از کارشناسی این نیازمندیها توسط کارشناسان شهرداری، مرحله سوم این اقدامات یعنی فعالیتهای عمرانی شامل تعمیرات ساختمانی، مقاوم سازی و تاسیسات در سطح مدارس نواحی سه گانه منطقه نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه 8 در ادامه در خصوص فعالیت‌های عمرانی انجام شده در این مدارس افزود: آسفالت حیاط و ایزوگام بام مدارس ، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، خط کشی و رنگ آمیزی به قید فوریت و….نیز در دستور کار قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 8 ، نوری در پایان خاطرنشان کرد: طرح تجهیز و نوسازی مدارس سطح منطقه 8 تا ابتدای مهر ماه و زمان بازگشایی مدارس ادامه دارد و سعی بر آن است حتی المقدور فضایی مناسب برای دانش آموزان سطح محلات کم برخوردار تر در سال تحصیلی جدید فراهم شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید