کشف 15 ميليارد اموال مسروقه ، از سارقان حرفه اي منزل در کرج

    کد خبر :87722

با تلاش ماموران پايگاه دوم پليس آگاهي استان ، سارقان حرفه اي منزل ، پس از ارتکاب به40 فقره سرقت در مناطق مختلف کرج دستگير و از آن ها مقادير زيادي اموال مسروقه به ارزش 15 ميليارد ريال کشف شد .
به گزارش  آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار «کامراني صالح» فرمانده انتظامي استان البرز گفت : در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهرستان کرج با شيوه و شگرد يکسان اين فرضيه براي پليس محرز شد که تمامي اين سرقت ها از سوي يک فرد و يا اعضاي يک باند صورت گرفته است .
وي گفت : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي ، بررسي صحنه سرقت ها و بازبيني تصاوير دوربين هاي مداربسته يکي از متهمان را شناسايي و با دريافت نيابت قضائي در غرب استان تهران دستگير کردند .
سردار کامراني صالح اظهار داشت : متهم در بازجويي هاي اوليه ماموران در مواجه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبني بر40 فقره سرقت منزل با همدستي دو نفر ديگر در مناطقي همچون مهرشهر ، کيانمهر ، 45 متري گلشهر ، عظيميه ، جهانشهر و … اعتراف کرد .
وي با بيان اين که ارزش تقريبي اموال سرقتي 15 ميليارد ريال برآورد شده است ، گفت : با تلاش ماموران پايگاه دوم پليس آگاهي همدستان متهم رديف اول نيز در دو عمليات جداگانه دستگير شدند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید