افزايش 11 در صدي کشفيات مواد مخدر

    کد خبر :87685

فرمانده انتظامي استان از افزايش11 درصدي کشفيات مواد مخدر و 68 درصدي جرايم سايبري خبر داد.
به گزارش  آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، نمايشگاه مشترك كشفيات پليس مبارزه با مواد مخدر، پليس آگاهي و پليس امنيت عمومي استان در مشهد برپا شد.
استاندار خراسان رضوي، رئيس كل دادگستري و مسئولان عالي رتبه قضائي، فرماندهان ارشد نظامي و ديگر اعضاي شوراي تامين از اين نمايشگاه بازديد كردند.
رشيديان، استاندار خراسان رضوي در حاشيه اين بازديد گفت:‌ نظم و امنيت و انضباط اجتماعي مشهد و استان خراسان رضوي مرهون تلاش و مجاهدت خستگي ناپذير نيروي انتظامي، مشاركت فعال و تعامل هوشمندانه مردم قدرشناس و همراهي همه سازمان هاي مسئول است.
وي خاطر نشان كرد: در اين نمايشگاه نيز كشفيات قابل ملاحظه اي از پليس مي بينيم كه گوياي فعاليت و تلاش جدي فرماندهي انتظامي خراسان رضوي براي خدمت شايسته و صادقانه است.
حجت الاسلام “دكتر مظفري” رئيس كل دادگستري استان نيز در اين اين مراسم گفت: دستگاه قضائي به پاس اين تلاش و حضور موثر پليس از نيروي انتظامي حمايت مي كند و در سايه همين همدلي ها و تعاملات است كه مي توانيم در مقابله و پيشگيري از جرايم و‌آسيب هاي اجتماعي و برخورد قانوني با بي انضباطي ها موفق عمل كنيم و عدالت را برقرار سازيم.
“غلامعلي صادقي” دادستان مشهد نيز در حاشيه اين بازديد از تلاش و فعاليت هاي نيروي انتظامي براي برقراري نظم و امنيت در مشهد تشكر كرد و خواهان تعاملات بيشتر در اين عرصه شد.

كارآمدي در حرفه اي كردن پليس است
فرمانده انتظامي خراسان رضوي درحاشيه بازديد ازنمايشگاه با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تامين امنيت فردي، اجتماعي و اخلاقي از اولويت هاي اصلي پليس خراسان رضوي است كه بايد مجموعه فعاليت هاي پليسي را با طرح هاي گسترده توسعه بخشيد و مردم حضور پليس را در مشهد و استان خراسان رضوي پر رنگ تر از هميشه ببينند.
قادر كريمي افزود: پليس رضوي در مواد مخدر 11 درصد و در جرايم سايبري 68 درصد افزايش كشفيات داشته كه اين دو محور نقش موثري در ارتقاي احساس امنيت عمومي دارد.
وي اظهار داشت در يك هفته گذشته، پليس مبارزه با مواد مخدر استان بيش از دو تن كشفيات مواد مخدر داشته كه دو محموله سنگين مواد افيوني به وزن 363 كيلوگرم ترياك از يك تانكر گاز و يك هزار و 264 كيلو گرم مرفين و ترياك نيز از تانكر سوخت كشف و در اين دو عمليات سه عامل اصلي قاچاق مواد مخدر نيز دستگير شده اند.
فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي كشفيات مواد مخدر در جاسازي هاي بسيار پيچيده و ماهرانه را نشان از كارآمدي و نخبه پروري پليس دانست و گفت: كارآمدي پليس، در حرفه اي كردن نيروي انتظامي نقش موثري دارد و امروز با استفاده از تجهيزات نوين و پيشرفته و مطالعات علمي و به روز شاهد حرفه اي گرايي در نيروي انتظامي بوده ايم كه اين امر مطالبات و انتظارات افكار عمومي از اين نيروي خدمتگزار را به مرحله پاسخگويي و ظهور موثر مي رساند.
وي از همكاران خود در فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي به خاطر تلاش ارزشمندي كه براي خدمت به زائران و مجاوران بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) و استان خراسان رضوي دارند و همچنين همراهي و همكاري مردم با پليس تشكر و قدرداني كرد و گفت: پليس متعلق به مردم، خدمتگزار مردم و سرباز نظام و ولايت است و اميدواريم بتوانيم خدمات شايسته و ارزشمندي را ارائه دهيم و به وظايف قانوني و تكاليف ماموريتي خود به نحو شايسته اي جامه عمل بپوشانيم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید