سيد مصطفي محقق داماددر بازديد از باغ کتاب:

فروش کتاب به تنهايي در افزايش سرانه مطالعه موثر نيست

    کد خبر :87655

عضو هيئت امناي سازمان اسناد و کتابخانه ملي فروش کتاب به تنهايي را در افزايش سرانه مطالعه موثر ندانست و گفت: قلم هنرمندانه نويسندگان در انتقال پيام ها و افزايش سرانه مطالعه بسيار موثر است.
به گزارش  آريا به نقل از پايگاه اطلاع رساني باغ کتاب؛ سيد مصطفي محقق داماد، عضو هيئت امناي سازمان اسناد و کتابخانه ملي در حاشيه بازديد از باغ کتاب، اظهار کرد: بايد براي نوشتن کتاب از افرادي استفاده کرد که قلم هنرمندانه اي داشته باشند.
وي عنوان کرد: فروش کتاب به تنهايي نمي تواند در افزايش سرانه مطالعه موثر باشد. قلم هنرمندانه نويسندگان و نحوه نگارش مطالب در انتقال پيام ها بسيار موثرند.
محقق داماد با اشاره به نام گذاري سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال که توسط مقام معظم رهبري اعلام شد، گفت: بايد بودجه اي در نظر گرفته شود و تلاش کنيم اين شعار محقق شود.
مولف کتاب هاي مفهوم اسلامي حقوق بشر دوستانه و حقوق خانواده در خصوص جذب مخاطبين به کتابخواني، تصريح کرد: بايد در محيط کتابفروشي ها متصدياني که به موضوع کتاب ها آشنايي دارند حضور داشته باشند تا شهروندان بتوانند از توضيحات و پيشنهادات آن ها استفاده کنند.
محقق داماد امکانات باغ کتاب را غير قابل انتظار دانست و افزود: اين مجموعه قابل تقدير است. چرا که در کشورهاي ديگر چنين مجموعه هايي وجوددارد، ولي در اين مقياس نيستند.
وي در بازديد از تالار علم کودک اين مرکز را بسيار علمي و مفرح دانست و بيان کرد: بايد يک مرکز علمي، تفريحي با امکاناتي مفرح همچون باغ کتاب ويژه سالمندان داشته باشيم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید