پدر مرد عنکبوتی، رابی واکس و کارگردان علیه استندآپ توری+عکس

    کد خبر :87628

این روزها بازار مونولوگ در جشنواره ادینبورو داغ است. بخش عمده‌ای از مونولوگ‌های ادینبورو ۲۰۱۷ را استندآپ کمدی‌ها تشکیل داده است.

به گزارش  خبرنگاران پویا، جشنواره ادینبورو هنوز با قدرت با ستارگان سینمایی غیرجذاب، مونولوگ‌های تیره تاریخی و رفقای کمدی نوپا به کار خود ادامه می‌دهد. این گزارش منتخبی از عکس‌های موردو مک‌لئود از آخرین نمایش‌های این جشنواره شناخته‌شده تئاتر است.

«بامزه‌ترین و رک‌ترین حرکت او برای قرار ملاقات»، دوپینگ مائه مارتین اعتیاد به تمام فرم‌های آن را در Laughing Horse می‌آزماید.

آموزش، آموزش، آموزش، با اجرا در Pleasance Dome، اثر «زیرکانه و ماهرانه» گروه Wardrobe Ensemble، نامه‌ای عاشقانه به مدارس دهه نود میلادی است.

«یک چرخش دوست‌داشتنی بر پیکره قدرت در برابر عامل پویایی هرج‌ومرج»، تریگو واکنشاو به همراه پسرش در «تریگو در برابر یک نوزاد» در Assemble Roxy.

«بیدار شده» مونولوگ آپیا کمپبل و مردیت یابرو، در Gilded Balloon Teviot،‌ تغییرات را از یوزپلنگ‌های سیاه تا مواد حیاتی سیاه‌رنگ را ترسیم می‌کند.

«بهترین اثر از کامیک بتگیت»، فرن برادی بعدتر به جستجوی ریشه‌های طبقه‌ کارگری خودو مسیرش به سوی استندآپ را در the Stand جستجود می‌کند.

دیو جونز آماده برای اتمام استندآپ بود تا اینکه کن لوچ برای صحبت وارد شد و او نقش دنیل بلیک را بازی کرد – داستانی که «یک ساعت دلگرم‌کننده» را در Pleasance Dome مهیا کرد.

فیل وانگ کمدین تفاسیر پساامپریالیستی را در Pleasance Courtyard i با نمایش جدیدش، «Kinabalu» ارائه می‌دهد.

به کار گرفتن «جذابیت آسان یک کمیک میدانی»، لری دین در جستجوی تنش‌ها میان هویت خود در نمایش «قهرمانان» در  Monkey Barrel است.

جئوف نورکات، هنرمند استندآپی که نقش توری را با همراه و رایزن سابق حزب کارگر، عایشه هزاریکا بازی می‌کند. آنان به ترتیب در Underbelly George Square و Gilded Balloon at the Museum اجرا رفته‌اند.

دامینیک هلند، سمت راست، در «اتاق وودو» با یک نمایش تک‌نفره‌ای درباره «چگونه او گرفتار شده است» در کنار پسرش، تام، سمت چپ که در حال حاضر در حال بازی در «اسپایدرمن»، بلاک‌باستر جدید شرکت مارول است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید