عقب ماندگی مدیریت شهری از احداث ۳۰۰ مسجد در تهران

    کد خبر :87489

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: براساس مصوبه شورای چهارم باید تا پایان شورای چهارم ۴۰۰ مسجد در تهران ساخته می‌شد که در این بخش عقب هستیم و فقط ۳۰۰ مسجد احداث شده است.

حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی در گفت‌وگو با  تسنیم با اشاره به مصوبه شورای چهارم در خصوص احداث 400 مسجد در شهر تهران، اظهار کرد: در این بخش از برنامه پیش بینی شده عقب هستیم چرا که فقط 300 مسجد در شهر احداث شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های شورای چهارم توسعه امکان فرهنگی و ورزشی در محلات بوده که در این زمینه علی رغم تمامی محدویت‌ها به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

ناصحی با اشاره به دلایل عملیاتی نشدن مصوبه شورای چهارم در خصوص احداث 400 مسجد در شهر تهران، گفت: این موضوع دلایل زیادی دارد اما مهمترین دلیل آن عدم تامین زمین در محلات بوده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران همچنین به احداث امکانی برای آسیب دیدگان اجتماعی در محلات اشاره کرد و افزود: با توجه به بازدیدهای که از محلات جنوب تهران صورت گرفته، مکان‌های تحت عنوان مراکز بهاران برای افراد آسیب دیده پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: شورای آتی باید همانند شورای فعلی توجه ویژه ای را به موضوعات اجتماعی و به ویژه آسیب‌ها داشته باشد و نگاه سیاسی به مسائل را حذف کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید