معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ :

سربازی در نظام جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ است

    کد خبر :87108

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دومین جلسه با نمایندگان سربازان فاتب گفت: سربازی در نظام جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ است.

به گزارش  برنا، سردار حمید هداوند، در سخنانی با اشاره به اینکه سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک ارزش محسوب می شود، گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران، ارزش و افتخار بزرگی است که انسان باید قدر لحظه لحظه آن را بداند و از آن استفاده کنند.

وی افزود: به راستی که خدمت سربازی خدمتی مقدس است و این قداست به واسطه این است که شما سرباز نظامی مقدس تحت لوای رهبری فرزانه و گرانقدر هستید.

سردار هداوند گفت: افتخار همه ما این است که سرباز مقام معظم رهبری امام خامنه ای هستیم و در این مسیر باید با توانی مضاعف وظایف سربازی خود را به خوبی به انجام رسانیم.

معاون هماهنگ کننده فاتب افزود: دوران خدمت سربازی دوران کوتاهی است که باید به خوبی از ظرفیت های آن استفاده کرد؛ چرا که این دوران مملو از اتفاقات تلخ و شیرین است که می تواند در آینده زندگی شما بسیار مفید فایده واقع شود؛ و در این دوران شما دوستانی پیدا می کنید که می تواند خاطرات شیرینی را برای شما رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه باید به موضوع معنویات در مجموعه سربازان وظیفه به صورت ویژه پرداخته شود، افزود: تلاش کنند که با قرآن انس داشته باشید و روزانه آیاتی را از قرآن مجید تلاوت نمایید و همچنین به اقامه اول وقت نماز اهتمام داشته باشید چرا که نماز ستون دین است و این نشان دهنده اهمیت این واجب الهی است.

سردار هداوند با تاکید بر اینکه سربازی می تواند به مثابه یک دانشگاه باشد بگونه ای که سربازان در این دوران برای زندگی بعد از آن آمادگی لازم را داشته باشند و به قول گفتنی بتوانند کلیم خود را از آب بکشند،عنوان داشت: می توانید از دوران خدمت سربازی خود تجربیات خوبی را بیاموزید که بتواند به شما در زندگی کمک رساند.

در پایان این جلسه ضمن بررسی میزان رفع مشکلات اعلامی سربازان در جلسه قبلی، طرح ها و ایده های جدید سربازان در زمینه های مرتبط با ماموریت ها و وظایف ناجا و نیز مشکلات آنان، طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید