مدیران بازداشتی کانال‌های تلگرامی به ۹۱ روز تا ۵ سال حبس محکوم شدند

    کد خبر :87047

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به پرسشی درباره مدیران بازداشت شده کانال‌های تلگرامی گفت: متهمان از ۹۱ روز حبس تا ۵ سال حبس محکوم شدند.

به گزارش  تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصدوشانزدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت پرونده محمدعلی طاهری گفت: با واسطه شنیدم که در ارتباط با این فرد حکم صادر شده است ولی هنوز مثل اینکه ابلاغ نشده است چون حکم قابل اعتراض است، از بیان جزئیات معذور هستم. در هر صورت بعد از قطعیت رسانه‌ها در جریان جزئیات قرار می‌گیرند.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سؤال دیگری درباره بازداشت تعدادی از مدیران وزارت مسکن گفت: یک پرونده‌ای در سمنان به‌اتهام مفاسد مالی تشکیل شده و افرادی هم بازداشت هستند و فعلاً در مرحله مقدماتی است.

اژه‌ای در پاسخ به سؤال دیگری درباره پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی و اینکه گفته شده بود مطالبی درباره وزیر اطلاعات در این پرونده مطرح است، گفت: تا الآن چند پرونده تشکیل شده است؛ یک پرونده 14 متهم داشت که محاکمه و حکم‌شان صادر شده و متهمان از 91 روز حبس تا 5 سال حبس محکوم شدند. یک پرونده هم بود که 8 متهم داشت که دادگاه این افراد برگزار شده و دادگاه‌شان هم تمام شده و آخرین دفاع هم اخذ شده است ولی تا پایان هفته گذشته که سؤال کردم، هنوز حکم صادر نشده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید