«آنابل» مجموعه «احضار روح» را یک میلیارد دلاری کرد

    کد خبر :86993

به لطف فروش بالای «آنابل» که در فضای فیلم‌های «احضار روح» است این مجموعه فروش خود را در سطح جهان از مرز یک میلیارد دلار عبور داد.

به گزارش  بازتاب به نقل از ورایتی، مجموعه «احضار روح» از کمپانی نیو لاین فروش خود را در سطح جهان از مرز یک میلیارد دلار عبور داد که این موفقیت به لطف فروش ۱۱۰ میلیون دلاری فیلم جدید این مجموعه یعنی «آنابل: مخلوق» محقق شد.

«احضار روح» فیلمی با بودجه پایین در سال ۲۰۱۳ تولید شد و ورا فارمیگا و پاتریک ویلسون در آن در نقش‌های اصلی بازی کرده بودند که زوجی محقق بودند که باید با ماجرای احضار روح روبه رو می‌شدند. فیلم دیگری در ادامه آن داستان با عنوان «آنابل» درباره عروسکی روح‌زده در سال ۲۰۱۴ ساخته شد و ادامه آن در سال ۲۰۱۶ با عنوان «احضار روح ۲» راهی پرده‌ها شد. داستان دوم «آنابل» با عنوان «آنابل: مخلوق» نیز مدتی است راهی پرده‌های سینماها شده است.

جیمز وان و پیتر سفران تهیه کننده هر چهار فیلم این مجموعه هستند و وان کارگردانی دو قسمت از این فیلم‌ها را انجام داده است. قرار است یک فیلم دیگر در همین مجموعه با عنوان «راهبه» سال آینده راهی پرده‌های نقره‌ای شود. این دو همچنین قرار است «احضار روح ۳» را بسازند.

برای ساخت «احضار ۳» دیوید لزلی جانسون برای نوشتن فیلمنامه قرارداد امضا کرده و جیمز وان در کمپانی تهیه اتمیک مانستر در کنار پیتر سفران به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

یک فیلم دیگر از این مجموعه نیز با عنوان «مرد خمیده» قرار است بر مبنای شخصیتی که در «احضار روح ۲» ظاهر شد، ساخته شود.

توبی امریش رییس کمپانی برادران وارنر گفت: امسال پنجاهمین سال تاسیس کمپانی نیو لاین است و بی برو برگرد ژانر ترسناک همیشه بخش مهم و دی‌ان‌ای سازنده این کمپانی بوده است.

امریش رییس تولید نیو لاین در زمانی بود که این کمپانی «ارباب حلقه‌ها» را در دهه ۲۰۰۰ تولید کرد.

دو فیلم «احضار روح» هر یک فروشی ۳۲۰ میلیون دلاری را در سراسر جهان کسب کردند و «آنابل» با فروش ۲۵۷ میلیون دلاری در کارنامه این کمپانی جای دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید