پیام تسلیت استاندار گیلان ‌در پی درگذشت جنگلبانان‌ استان

    کد خبر :86887

استاندار گیلان در پی درگذشت دو تن از ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در اثر واژگونی خودرو پیام تسلیت صادر کرد.

‌‌به گزارش ایسنا‌، دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در پی درگذشت دو تن از ماموران یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان در اثر واژگونی خودرو در منطقه کوهستانی بابا علی از توابع شهرستان آستارا پیام تسلیت صادر کرد.

در این پیام آمده است:

خبر درگذشت اندوهناک جنگلبانان وظیفه شناس «شهروز شریفیان» و «جلیل فرازی مقدم» که حین انجام وظیفه و حفظ و حراست از انفال و منابع طبیعی بر اثر واژگونی خودرو در لوندویل آستارا جان باختند، موجب تاثر و تالم خاطر شدید اینجانب گردید.

لذا با آرزوی شفای عاجل برای جنگلبانان دیگری که بر اثر این سانحه در بیمارستان بستری هستند و ضمن ارج نهادن به تلاش و ایثار خدمتگزاران صدیق این بخش به ویژه شهدای گرامی منابع طبیعی و آبخیزداری، ضمن ابراز همدردی از درگاه ایزد متعال برای آن مرحومان غفران الهی و برای بازماندگان صبری عظیم مسئلت می نمایم.

2 کشته و 7 مصدوم در سقوط خودروی مأموران منابع طبیعی آستارا به دره

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر مرزی آستارا از سقوط خودروی مأموران حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان به دره و کشته شدن 2 نفر و مجروح شدن 7 نفر از سرنشینان این خودرو خبر داد.

دکتر شهرام حسین نژادی در گفت و گو با ایسنا، ‌اظهار کرد: در پی تماس های مردمی عصر ‌روز (شنبه 28 مرداد 1396) با مرکز 115 شهرستان و اطلاع رسانی از سقوط یک دستگاه پیکاپ در منطقه کوهستانی باباعلی (نظر محله) بخش لوندویل، آمبولانس های این مرکز به همراه تعدادی از پرسنل به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، خودروی فوق 9 نفر سرنشین داشت، ادامه داد: در این حادثه 2 نفر از نیروهای سخت کوش یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرزی بندر آستارا به نام های “جلیل فرازی مقدم و شهروز شریفیان” در همان لحظه اول جان خود را از دست دادند و 7 نفر دیگر به بیمارستان شهید بهشتی شهرستان منتقل شدند.

دکتر حسین نژادی توضیح داد: به دلیل وخامت اوضاع و شدت جراحات وارده، از این تعداد مصدوم، 2 نفر به بیمارستان پورسینای رشت و یک نفر به اردبیل اعزام شدند و 4 نفر دیگر در بیمارستان شهید بهشتی آستارا تحت عمل جراحی قرار گرفتند و در حال حاضر تحت مراقبت ویژه هستند.

وی افزود: برای مداوا و درمان مصدومان از هیچ کوششی دریغ نشده است و کلیه پزشکان و پرسنل بیمارستان برای بهبود وضعیت جسمانی مصدومان بسیج شده اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های این دو جنگلبان پاکباز و پرتلاش علو درجات درگذشتگان و شفای عاجل مصدومان و مجروحان حادثه را از خداوند منان خواستار شد.

‌یوسف پور‌ خاطر‌نشان کرد: برای درمان حادثه دیدگان این سانحه دلخراش از هیچ کوششی دریغ نمی شود و تمامی نیروهای مرتبط با این موضوع تا آخرین لحظه در کنار این عزیزان خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید