آزادگان در چنگال دشمن از وظايف خود قصور نکردند

    کد خبر :86796

مديرکل بنياد آذربايجان شرقي بيان داشت: آزادگان سرافراز در چنگال دشمن، از وظايف خود قصور نکرده و به عنوان سفيران نظام مقدس جمهوري اسلامي دشمن را به خاک مذلت کشاندند.
به گزارش  آريا، با حضور قاسم صمديان مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران آذربايجان شرقي از فرزندان دانش آموز و دانشجوي ممتاز آزادگان در تبريز تجليل شد.
صمديان مديرکل بنياد آذربايجان شرقي با اشاره به حضور چشم گير رزمندگان اسلام و بخصوص شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز در جبهه هاي حق عليه باطل گفت: آزادگان عزيز بعد از تلاش ها و رشادت هاي فراوان در 8 سال دفاع مقدس، در چنگال رژيم بعثي و ايادي آنان گرفتار شدند.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران با اشاره به اينکه آزادگان سرافراز در چنگال دشمن از وظايف خود قصور نکرده و به عنوان سفيران نظام مقدس جمهوري اسلامي دشمن را به خاک مذلت کشاندند، اظهار داشت: در دوراني زندگي مي کنيم که مردم قهرمان ايران، با انفاس قدسي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) رشد و به درجه بالاي آگاهي رسيدند و از ميهن اسلامي دفاع کردند و همه از نعمت امنيت برخوردار شديم.
صمديان گفت: شاکر و سپاسگزار امنيت، آرامش، آسايش، هستيم و شادي و دلخوشي تمامي خانواده ها در ميهن اسلامي ايران را مديون، سرمايه گذاري به موقع انجام گرفته توسط خانواده هاي محترم شاهد و ايثارگر هستيم و امروز دشمنان ايران اسلامي در دنيا نقشه و ترفند هاي خود را در مقابل ايثار و شهادت محکوم به شکست مي بينند.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: دلخوشي والدين دلخوشي فرزندانشان است و تجليل از اين نور چشمان، که مراتب علمي را با سربلندي طي مي کنند و باعث خوشحالي و سربلندي والدين خود مي شود، همانا تجليل از خود ايثارگران است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید