به ميزباني استان قزوين،

سيزدهمين دوره المپياد شطرنج کارکنان سازمان تامين اجتماعي برگزار شد

    کد خبر :86792

درسيزدهمين دوره المپياد کارکنان سازمان تامين اجتماعي در رشته شطرنج که دربخش آقايان و به ميزباني استان قزوين برگزار شد، اداره کل استان آذربايجان شرقي قهرمان و مديريت درمان استان گيلان دوم شد و اداره کل و مديريت درمان استان گلستان مشترکاً جايگاه سوم را بدست آوردند.
به گزارش  آريا، سيروس نصيري، مدير کل تامين اجتماعي استان قزوين در مراسم اختتاميه اين مسابقات گفت: ارتقاي روحيه نشاط و شادابي نيروي انساني اصلي ترين دستاورد برپائي المپيادهاي ورزشي در رشته هاي گوناگون است .
نتايج انفرادي چهار ميز اول سيزدهمين دوره المپياد شطرنج سازمان تامين اجتماعي نيز بشرح ذيل اعلام شد:
در ميز شماره يک، نفر اول، حسن آقا بزرگي از درمان اصفهان شد و بابک عالي داعي از ستاد مرکزي و جمال راستينه جوان از درمان ايلام به ترتيب دوم و سوم شدند.
درميز شماره دو، مهدي لطفي زاده از اداره کل آذربايجان شرقي، نفر اول شد و مقداد رحيمي از اداره کل مازندران، نفر دوم و سيد ايمان بوکا مشترک بوشهرنفر سوم شد.
حميد شاه نظري از درمان همدان در ميز شماره سه، جايگاه اول را کسب کرد و موسي برزگر از اداره کل آذربايجان شرقي وکوروش نادري از درمان خوزستان به ترتيب دوم و سوم شدند.
درميز شماره چهار، محمد عابدپور از درمان گيلان، نفر اول شد و محمد رضا نوري از اداره کل مرکزي، نفر دوم وجلال بهرامي از درمان آذربايجان شرقي سوم شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید