آسايش و آرامش کشور را مديون شهدا هستيم

    کد خبر :86762

معاون فرهنگي بنياد گيلان اظهار داشت: آرامش و آسايش کشور را مديون اين شهداي بزرگوار هستيم و بايد تمام توانمان را بکار بگيريم تا در مناسبت‌هاي مختلف، از آنان و خانواده بزرگوارشان تجليل کنيم.
به گزارش  آريا، مراسم تجليل و تکريم از سهيل حق شناس کاپيتان باشگاه سپيدرود رشت و فرزند شهيد ابوالحسين حق شناس با حضور مديرکل ورزش و جوانان استان، داوطلب، معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گيلان، مالک و مديرعامل باشگاه سپيدرود رشت و مسئول هيئت فوتبال استان، بعد از بازي حساس بين دو تيم سپيدرود رشت و پيکان تهران از سري مسابقات هفته چهارم ليگ برتر فوتبال ايران در ورزشگاه شهيد عضدي رشت برگزار شد.
در حاشيه اين مراسم معاون فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گيلان با اشاره به جايگاه والاي شهداي 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: آرامش و آسايش کشور را مديون اين شهداي بزرگوار هستيم و بايد تمام توانمان را بکار بگيريم تا در مناسبت‌هاي مختلف، از آنان و خانواده بزرگوارشان تجليل کنيم.
داوطلب افزود: شهداي ما با گذشتن از جان و مال خود، از کشورمان و آرمان‌هاي رهبري انقلاب دفاع کردند و امروز همه ما مديون قطره قطره‌‌ خون شهدا هستيم.
وي تصرح کرد: خدمتي که شهدا، جانبازان، ايثارگران و رزمندگان به ميهن اسلامي داشتند با هيچ چيز قابل مقايسه نيست و در اين دنيا هيچ چيزي نمي‌تواند ارج و منزلت شهدا را جبران کند، زيرا آنها تنها با خدا معامله کردند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید