با صدور بیانیه‌ای؛

معاون پارلمانی رییس جمهوری از نمایندگان تشکر کرد

    کد خبر :86640

معاون پارلمانی رییس جمهوری در پایان جلسات رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم، با انتشار بیانیه ای از تلاش های نمایندگان مجلس قدردانی کرد.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری روز یکشنبه و در پایان جلسات رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم، با انتشار بیانیه ای از تلاش های کارشناسی، حرفه ای و همدلانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت وزیران و برنامه های آنان، قدردانی کرد.

امیری همچنین بطور ویژه از مدیریت و زحمات لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات رئیسه در جریان پنج روز بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم و خط مشی و برنامه های دولت، سپاسگزاری کرد.

وی گفت: نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی طی روزهای اخیر در جلسات فشرده و در دو نوبت صبح و عصر بصورت کاملا کارشناسی به بررسی برنامه ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی پرداختند و رئیس محترم، نواب محترم رئیس و اعضای هیات رئیسه نیز به نحوه شایسته این جلسات را مدیریت کردند تا استدلال های مخالفان و موافقان و همچنین دفاعیات وزیران پیشنهادی بخوبی شنیده شود تا نمایندگان بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به برنامه ریزی منسجمی که معاونت امور مجلس ریاست جمهوری پیش از آغاز جلسات علنی مجلس، برای حضور وزیران پیشنهادی در کمیسیون های تخصصی، فراکسیون های سیاسی و فراکسیون های غیرسیاسی و منطقه ای انجام داده بود، افزود: در این جلسات وزیران پیشنهادی برنامه های خود را برای نمایندگان محترم تشریح کردند و به سوالات آنان در مورد فعالیت ها و برنامه های وزارتخانه خود پاسخ دادند.

وی اظهارداشت: نظم و انسجام حاکم بر برنامه های پیش بینی شده برای حضور وزیران پیشنهادی در فراکسیون ها و کمیسیون های مختلف باعث شد که به بهترین شکل از زمان استفاده شود و نمایندگان بطور کامل با برنامه های وزرا در بخش های مختلف آشنا شوند.

معاون رئیس جمهور در این زمینه از تلاش های مجدانه، هماهنگ و همدلانه معاونان و مدیران کل امور مجلس همه وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی نیز در دفاع از وزیران پیشنهادی و برنامه های دولت قدردانی کرد.

امیری با تقدیر از همه نمایندگان موافق و مخالف که در جلسات مختلف مجلس درباره وزرای پیشنهادی به اظهارنظر پرداختند، گفت: در دوره دولت یازدهم تعامل بسیار خوبی میان دولت و مجلس برقرار شد که امیدواریم سطح این تعاملات در دولت دوازدهم بیش ار پیش ارتقاء یابد.

وی تاکید کرد: همکاری نزدیک دولت و مجلس و تعامل سازنده این دو قوه تاثیر بسیار مثبتی برای حل مسائل و مشکلات مردم دارد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در پایان از همکاری همه وزیران پیشنهادی با برنامه ریزی های انجام شده از سوی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در جریان بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی و خط مشی و برنامه های دولت در مجلس شورای اسلامی، کسب اعتماد نمایندگان ملت را به ایشان تبریک گفت و برای تک تک آنان در دوره جدید آرزوی موفقیت نمود.

منبع:برنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید