آغاز طرح پايلوت بازرسي الکترونيک از کارگاههاي مشمول قانون تامين اجتماعي در استان مرکزي

    کد خبر :86603

مدير کل تامين اجتماعي استان مرکزي از آغاز طرح بازرسي الکترونيک و هوشمند کارگاههاي مشمول قانون تامين اجتماعي با هدف جايگزين نمودن بازرسي هاي هوشمند با بازرسي سنتي و کاغذي در شعبه ٣ اراک خبر داد .
به گزارش  آريا، محمدرضا بيدهندي با اشاره به اينکه اين طرح يکي از طرح هاي مهم و راهبردي سازمان تامين اجتماعي در حوزه ارايه خدمات الکترونيک به ذينفعان است، گفت : در سال ٩٦ همزمان با اجراي طرح پرونده الکترونيک که هم اکنون در برخي از شعب استان مرکزي به صورت پايلوت کشوري در حال اجراست طرح بازرسي هوشمند از کارگاهها نيز در شعبه سه اراک آغاز شده است .
وي افزود :‌ پس از تهيه سخت افزار مورد نياز واحد بازرسي و آماده سازي زير ساخت هاي عملياتي طرح ، عملا وارد فاز اجرايي بازرسي از کارگاههاي مشمول اين طرح شده ايم و پس از بررسي هاي لازم ، ساير شعب تامين اجتماعي استان مرکزي نيز به اين مهم خواهند پرداخت .
مدير کل تامين اجتماعي استان مرکزي با اشاره به مواد ٣٩ ، ٤٧ ، ١٠٢ قانون تامين اجتماعي و ماده ٩٢ قانون نظام صنفي گفت : به منظور اجراي دقيق عمليات بازرسي از کارگاههاي مشمول و همچنين گسترش پوشش بيمه اي و نظارت موثر بر کار بازرسان اين طرح جايگزين بازرسي سنتي شده است و اميدواريم با اجراي اين طرح به اهداف ديگري همانند کاهش هزينه ها ، زمان بربودن انجام بازرسي از کارگاهها و کنترل موثر در بخش کارگاههاي مشمول کمک دولت و بيمه شدگان و جلوگيري از اختصاص چند کدکارگاهي به يک محل کارگاهي دست يابيم .
بيدهندي گفت : سازمان تامين اجتماعي با رويکرد ارايه خدمات الکترونيکي به بيمه شدگان در صدد بالا بردن کيفيت خدمات و همچنين افزايش روشهاي نظارتي واحدهاي اجرايي خود است که اميدواريم در نهايت جامعه کارفرمايي و بيمه شدگان از اين طرح مهم منتفع شوند .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید