افزايش مهارت ها و آموزش هاي مستمر؛ اولويت برتر يگان ويژه

    کد خبر :86486

فرمانده يگان هاي ويژه ناجا گفت: افزايش مهارت ها و آموزش هاي کيفي و مستمريکي از اولويت هاي برتر يگان ويژه است.
به گزارش  آريا، سردار “حسن کرمي” در مراسم اختتاميه دومين دوره مسابقات دو صحرانوردي يگان هاي ويژه ناجا که به ميزباني يگان ويژه استان همدان برگزار شد،اظهار داشت: دو صحرانوردي يکي از 28 رشته ورزشي فعال و آينده دار در سطح يگان هاي ويژه سراسر کشور است؛ در حال حاضر چهار هزار و 500 نفر از نيروهاي اين مجموعه اعم از فرماندهان، مديران و ديگر کارکنان به طور مستمر و برنامه ريزي شده در معرض آزمون و آموزش قرار گرفته اند.
وي افزود: با توجه به ضرورت آمادگي يگان ويژه در هر شرايط و جابه جايي در مأموريت هاي مختلف ذاتي، تحقق اين هدف نيازمند ارتقاء توان جسمي براي تحمل و مرتفع کردن مشقت ها است.
کرمي گفت: براساس ارزيابي هاي صورت گرفته، سطح مسابقات ورزشي در يگان ويژه در رشته هاي مختلف به مراتب بالاتر از سايرسازمان هاي نظامي و ديگر نهادهاي غيرنظامي است البته با توجه به انتظاراتي که از اين مجموعه مي رود بايد به همين شکل انجام گيرد.
وي در ادامه افزود: نيروهاي يگان ويژه به هر ميزان که جسم و بدن سالم و شادابي داشته باشند علاوه بر موفقيت در مأموريت هاي محوله، ميزان يادگيري و دريافت آموزش هاي تخصصي آنان نيز افزايش مي يابد.
اين مقام انتظامي، افزايش مهارت ها و آموزش هاي کيفي مستمر را اولويت هاي برتر يگان ويژه برشمرد و خاطرنشان کرد: صحنه مقابله با ناهنجاري و رويارويي با مخلان نظم و امنيت جايي براي بازگشت و يا ترديد در اقدام و تصميم گيري هاي فرماندهان و کارکنان نيست.
فرمانده يگان هاي ويژه ناجا ضمن تقدير از فرمانده يگان ويژه استان همدان، نامگذاري اين دوره از مسابقات را به نام و ياد و خاطره شهيد مدافع حرم “محسن حججي” بسيار ارزشمند و تأثيرگذار عنوان کرد و گفت: يکي از اثرات بلندمدت و ماندگار ورزش، تهذيب نفس و سلامت روح و جان است؛ نشر و اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت بايد در اين ميدان نيز به معرض نمايش گذاشته شود و براساس فرمايش فرمانده معظم کل قوا (حفظه الله) ما مکلف به زنده نگاه داشتن ياد و خاطره شهداي عزيزمان هستيم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید