دیدار محرمانه ملک سلمان با جانشین فرمانده نیروهای مسلح قطر

    کد خبر :86414

یک روزنامه مراکشی از دیدار محرمانه پادشاه عربستان با جانشین فرمانده نیروهای مسلح قطر در شهر طنجه، واقع در کشور مراکش پرده برداشت.
به گزارش بازتاب، به نوشته روزنامه مراکشی ” لی 360 “، ملک سلمان، پادشاه عربستان با ژنرال طیب اورال اوغلو، جانشین فرمانده نیروهای مسلح قطر با پادشاه عربستان در مقر اقاماتش در شهر طنجه مراکش به طور محرمانه دیدار کرد.

تمیم بن حمد آل ثانی ، امیر قطر، ژنرال طیب اورال اوغلو که دارای ملیت ترکیه است را دهم ژوئن به مدت شش ماه که قابل تمدید نیز هست به عنوان جانشین فرمانده نیروهای مسلح قطر تعیین کرد و همه اختیارات و صلاحیت‌های مربوط به این پست را به طور قانونی در اختیار او قرار داد.

این روزنامه مراکشی مدعی شد که ژنرال اورال اوغلو فرستاده امیر قطر برای انجام مذاکرات سری و غیر علنی با پادشاه عربستان بود که این مذاکرات حدود 40 دقیقه طول کشید و طی آن دو طرف به بررسی اختلافات کشورهای حاشیه خلیج فارس با دوحه پرداختند.

طبق نوشته این روزنامه، طی این دیدار، طیب اورال اوغلو از ملک سلمان به خاطر اجازه دادن به ورود حجاج قطری از طریق گذرگاه زمینی ” سلوی ” به عربستان تشکر کرد.

این روزنامه مراکشی همچنین فاش کرد : شماری ازشاهزادگان نزدیک به پادشاه عربستان از جمله دو فرزند وی در این دیدار حضور داشتند.

پادشاه عربستان در حال گذراندن تعطیلات تابستانی خود در شهر طنجه مراکش است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید