آقای علیزاده بابت پیشگام شدن در شفاف‌سازی به شما تبریک می‌گویم

    کد خبر :86271

طراح و کارگردان اپرای عروسکی خیام یک روز پس از انتشار نامه حسین علیزاده به وی، نامه دیگری را خطاب به این هنرمند مطرح موسیقی ایرانی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز غریب پور طراح و کارگردان اپرای عروسکی خیام یک روز پس از انتشار نامه حسین علیزاده آهنگساز آلبوم «غمنومه فریدون» به وی، نامه‌ای را خطاب به این هنرمند مطرح موسیقی ایرانی منتشر و از وی بابت توضیحاتش تشکر کرد.

در متن نامه بهروز غریب پور که در اختیار خبرنگار مهر قرار گرفته، آمده است:

«هنرمند بزرگوار جناب علیزاده عزیز

بابت دو موضوع باید به شما تبریک بگویم. نخستین تبریک بابت پیشگام شدن در شفاف سازی نظرتان و مسدود کردن راه بر کسانی است که دوستی میان هنرمندان را برنمی‌تابند و از هیچ کوششی دریغ ندارند که جامعه موثر هنری را به جان هم بیندازند.

دومین تبریک به خاطر دریافت جایزه هنری است که شما به حق دریافت کرده اید و همچون همیشه برای ایران و ایرانی ها و اکنون آسیایی‌ها مایه مباهات بوده و هستید.

می دانم که وقتتان ضیق و درعین حال پر مشغله اید اما دعوت می کنم که از اپرای عروسکی خیام دیدن فرمایید تا شاید خلق این آثار را صرفا به حساب محدودیت های فضای فرهنگیمان نگذارید و چه بسا پس از دیدن این اپرا و سایر اپراهای عروسکی شما عزیز نوآور ترغیب بشوید که اثری برای اجرای عروسکی خلق بکنید.

بی تردید آیندگان بر من آفرین خواهند گفت که همچون شما در کنار مردمان سرزمینم مانده ام و «محدویت را به امکان» تبدیل کرده ام و قنبرک نزده ام و آه و ناله نکرده ام، ترک وطن نکرده ام، معتاد نشده ام، به فکر خودکشی هم نیفتاده ام و گناه محدودیت ها را به گردن کسی نینداخته ام و تا آنجا که مشیت الهی است بر همین سیاق زیر طاق باشکوه ایران عزیز در حد توانم نفس می کشم. شما نیز چنین کرده اید و به همین دلیل به وجودتان می بالم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید