امانی مطرح کرد

تصویب واگذاری طبقه ۱- برج میلاد در هیئت مدیره

    کد خبر :86224

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران درباره حواشی مطرح شده پیرامون فروش اردوگاه شهید میرحسینی و همچنین واگذاری طبقه ۱- برج میلاد توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش  تسنیم، ناصر امانی در ادامه سیصدوهفتادمین جلسه شورای شهر تهران درباره وضعیت طبقه 1- برج میلاد اظهار کرد: پیش از این طبقه 1- برج به عنوان مجموعه اداری مورد استفاده قرار می‌گرفت و مباحثی در رابطه با انتقال آن مطرح شده است.

وی تصریح کرد: یک سرمایه‌گذار درخواستی را برای راه‌اندازی مشاغل خاص کودکان در طبقه 1- برج میلاد ارائه کرده است.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به ثبت واگذاری در هیئت مدیره برج میلاد گفت: 10 ماه قبل هیئت مدیره برج میلاد موضوع واگذاری طبقه 1- را به تصویب رساند و قراردادی را در این زمینه منعقد کردند.

امانی درباره حواشی مطرح شده پیرامون تغییر کاربری یک بوستان در منطقه 8 بیان کرد: یک زمینه خالی به وسعت 550 در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بود که به دلیل خالی بودن آن شهرداری نسبت به کاشت درخت در این فضا اقدام کرده بود.

وی ادامه داد: مالک این زمین اکنون پیدا شده و پس از دریافت حکم از مرجع قضایی درخواست دریافت زمین خود را ارائه کرده است.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران درباره حاشیه‌های مطرح شده پیرامون واگذاری اردوگاه شهید میرحسینی به بخش خصوصی بیان کرد: این اردوگاه به هیچ فردی واگذار نشده و فروش آن نیز در دستور کار نیست و ما تنها نگهداشت آن را به بخش خصوصی واگذاری کرده ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید